شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مغیثی

حوزه / حجت الاسلام مغیثی گفت: رشد اقتصاد با مشارکت مردم، حلال مشکلات اقتصادی است و رهبر معظم انقلاب نیز امسال شعار سال را در همین محور اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در خطبه‌های نمازجمعه نهاوند، اظهار داشت: روز قدس روز مبارزه با ظلم و ظالمان است و با تدبیر امام راحل در نام‌گذاری جمعه آخر سال به نام‌ روز قدس، آرمان قدس زنده شد.

وی افزود: سال ۵۷ امام خمینی(ره) فرمودند که مجامع بین المللی ابزار دست ابرقدرت‌ها هستند و بعضی‌ها آن زمان باور نمی‌کردند، ولی امروز این سخنان باورمان شده است.

امام جمعه نهاوند یادآور شد: صهیونیست‌ها به جنایت و قتل و عام در غزه ادامه می‌دهند و هیچ سازمانی هم جلوی آنها را نمی‌گیرد و تصمیمات این مجامع جهانی هم ضمانت اجرایی ندارد.

وی بیان کرد: رشد اقتصاد با مشارکت مردم، حلال مشکلات اقتصادی است و رهبر معظم انقلاب نیز امسال شعار سال را در همین محور اعلام کردند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ان‌شاءالله دولت، مجلس و مردم در کنار هم باید سعی کنند شعار سال را محقق کنند و بدانیم دشمن در همه زمینه‌ها کار می‌کند و لذا ما هم در همه بخش‌ها باید با آنها مقابله کنیم.

وی ابراز کرد: شعار سال باید برای همه ما سرمشق و راه‌کار حل مشکلات باشد و باید با حفظ وحدت و اطاعت از ولی فقیه بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی ادامه داد: در گذشته ایران در تولید علم صفر بود و امروز در خیلی از علوم اصلی در دنیا صاحب رتبه شده است، در بسیاری از بخش‌ها پیشرفت‌های زیادی کردیم و جز کشورهای برتر دنیا هستیم که اینها به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه نهاوند به موضوع غزه اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مقاومت بی‌نظیر مردم غزه مایه عزت اسلام شده و با وجود همه شهدا و آوارگان و مشکلات، ولی عملیات طوفان الاقصی معادلات چندین ساله آنها را بر هم زد و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها فقط دیوانه‌وار مردم را می‌کشند.

حجت الاسلام مغیثی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر و در شب‌های قدر برنامه‌های مناسبتی با حضور سخنرانان کشوری تدارک دیده شده که امیدواریم همشهریان در این برنامه‌ها حضور فعالی داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha