دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ گفت: ایران محور مقاومت در غرب آسیا و نقطه کانونی مبارزه با استکبار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حشمت‌الله قنبری، استاد حوزه و دانشگاه امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس شهر زنجان با تشریح اشتباهات رژیم صهیونیستی از جمله مسلح کردن شهرک‌نشینان، اظهار کرد: این اقدام ثابت کرد که ملتی وجود ندارد و هر آنچه که هست شعبه‌ای از نظام سلطه محسوب می‌شود.

وی، تاریخ ورود مستقیم دخالت آمریکا بعد از عملیات طوفان‌الاقصی را دیگر اشتباهات روی داده دانست و افزود: دولت آمریکا در واقع دولت اضطراری تشکیل داده و رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در ورود به سرزمین‌های اشغالی خود را یهودی معرفی کردند.

قنبری با تاکید بر اینکه زنان و کودکان فلسطینی با بمب‌های آمریکایی به خاک و خون کشیده می‌شود، ادامه داد: لذا آمریکا مسئول نخست جنایات روی داده علیه مردم غزه است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی بعد از ۶ ماه که به اهداف خود دست نیافته رو به ترور آورده است، افزود: نمونه این ترور حمله به کنسولگری ایران در سوریه است.

استاد حوزه و دانشگاه به تحلیل‌های انجام شده در مورد عکس‌العمل ایران در قبال حمله به کنسولگری خود توسط رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: یادمان باشد ایران کانون مبارزه با استکبار، مقاومت غزه، شجاعت حزب‌الله و عزت و شرف یمن است که معنی آن وجود روح آزادی در ایران است.

وی با تاکید بر بی‌نتیجه بودن اقدامات استکبار در شهادت سردار سلیمانی و دیگر سرداران، گفت: این دست و پا زدن‌ها هیچ فایده‌ای برای دشمنان ایران نخواهد داشت و ما به شهدای خود افتخار می‌کنیم و این مسیر ادامه خواهد داشت.

قنبری تاکید کرد: ما یقین داریم که پرچم پیروزی در دست علی زمان است و جبهه مقاومت با خون حمزه زمان بر جبهه کفر غلبه خواهد کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه از همین الان تصویر سرداران شهید خود را در قاب مسجدالاقصی رؤیت می‌کنیم، ادامه داد: مسیر آزادی این مکان مقدس با روشنگری انجام شده در جهان هموار شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha