یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
دانش‌آموز قرآنی

حوزه/ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی گفت: با نظر دبیرخانه‌ استانی مسابقات قرآن و عترت در اداره کل آموزش و پرورش استان و در هفته‌ی اول اردیبهشت‌ماه، منطقه‌ی کاکی و شهر کاکی، میزبان بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز قرآنی از سرتاسر استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، منصور احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با نظر دبیرخانه‌ استانی مسابقات قرآن و عترت در اداره کل آموزش و پرورش استان و در هفته‌ اول اردیبهشت‌ماه، منطقه‌ کاکی و شهر کاکی، میزبان بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز قرآنی از سرتاسر استان است.

وی افزود: با توجه به وجود ظرفیت‌های قرآنی دانش‌آموزان منطقه کاکی و همچنین تجربه موفق در برگزاری و میزبانی مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، برای دومین بار در چهار سال گذشته، میزبانی این مسابقات ارزشمند به شهر کاکی رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی گفت: برای ما بسیار جای افتخار دارد که میزبان سفیران و دانش‌آموزان قرآنی از سرتاسر استان باشیم. به همین دلیل تمامی کمیته‌های مربوطه از هم‌اکنون مشغول برنامه‌ریزی جهت میزبانی شایسته از دانش‌آموزان قرآنی استان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha