سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1150117
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۷
تجمع

حوزه/ بانوان قمی همراه خانواده هایشان در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حرم حضرت معصومه (س) تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اولین دقایق بامداد یکشنبه بود که خبر پاسخ کوبنده و قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شد.

مدافعان حریم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونسیتی ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

این خبر در همان دقایق ابتدایی واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت و باعث ترس و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی شد.

در پی انتشار این خبر، مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم نیز به یاد و گرامیداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در ساعت ۱:۲۰ بامداد که برای مردم ایران و آزادی خواهان جهان یادآور شهادت شهید سلیمانی است به صورت خودجوش در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

مردان و زنان غیور و با ایمان قمی با تجمع در صحن امام رضا علیه السلام حرم حضرت معصومه سلام الله علیها حمایت خود را از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، نشان دادند.

«مرگ بر اسرائیل» و «هیهات منا الذله» از جمله شعارهایی بود که مردم بصیر قم در این تجمع سر می دادند.

در این تجمع بانوان قمی به ویژه بانوان طلبه همراه فرزندان شان حضور پیدا کردند تا لالایی و قصه شبانه امشب کودکانشان روایت اقتدار و دفاع از مظلومان باشد.

یکی از این بانوان انقلابی در رابطه با علت حضور خود در این تجمع مردمی عنوان کرد: با کودک خردسالم آمدم تا از همین سنین کودکی دفاع از مظلوم و شجاعت ایستادگی در برابر ستمکاران را بیاموزد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی به بهانه‌های متعدد پا از گلیم فراتر گذاشته بود؛ اما سیلی امشب درس عبرتی برای همه متجاوزانی شد که خواب‌هایی بیهوده برای جمهوری اسلامی ایران دیده بودند. ما در این جا جمع شدیم تا جشن نابودی رژیم غاصب اسرائیل را بگیریم.

بانوی طلبه ای که نوزاد خود را در آغوش داشت بیان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونسیتی را به خوبی نشان داد و واکنش‌های های سران و رسانه‌های آنان به خوبی نشان می‌دهد که چگونه ترس وجودشان را فرا گرفته است.

وی اظهار کرد: ما بانوان قمی آمده‌ایم که با حضور و تجمع شبانه مان اعلام کنیم که همانند مادران و مادربزرگ هایمان که در دوران جنگ تحمیلی پشتوانه پسران و فرزندان شان برای دفاع از نظام و کشور بودند ما نیز قدمی عقب نمی‌رویم و پا در جای پای آنان می‌گذاریم و فرزندان ما را برای حضور در همه صحنه های علمی، فرهنگی، نظامی و... پرورش می‌دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha