سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی الیگودرز در سال جدید

حوزه/ مام جمعه الیگودرز گفت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز عصر چهارشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان الیگودرز در سال جدید که با موضوع عفاف و حجاب در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی الیگودرز برگزار شد، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه همه در برابر رعایت عفاف و حجاب مسئول هستیم، گفت: با ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اشاعه و گسترش یابد.

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: موضوع عفاف و حجاب از سه منظر فریضه شرعی، الزام قانونی و مسأله سیاسی باید مورد توجه همه مردم، مسئولان و خانواده‌ها قرار گیرد و اولویت برنامه‌های فرهنگی باشد.

تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در هر یک از دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان، فضاسازی عمومی سطح شهرستان با هدف فرهنگ سازی عفاف و حجاب توسط معاونت فرهنگی شهرداری، تهیه و تولید محتواهای فرهنگی غنی و تأثیر گذار در حوزه عفاف و حجاب توسط متولیان فرهنگی و انتشار در فضای مجازی توسط رسانه‌ها، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مفید در محیط‌های مختلف با حضور کارشناسان، افراد و شخصیت‌های تاثیر گذار و فرهنگ سازی موضوع عفاف و حجاب در محیط ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان از دیگر مصوبات شورای فرهنگ عمومی الیگودرز بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha