چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: پژوهش سراها نقش بسیار مهمی در روند پژوهش داشته و در حوزه های علمیه فرصتی برای یادگیری علمی و عملی اساتید و طلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در جمع اساتید و مسئولین پژوهش سرای حوزه علمیه استان قزوین ضمن تبریک پیروزی مقتدرانه غیوردلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در انهدام مواضع رژیم جعلی اسرائیل گفت: وعده‌ صادق نشانه قدرت ایمان و اقتدار سپاه اسلام یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین ضمن تقدیر از حجت الاسلام رضایی به عنوان مدیر پژوهش سرای حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: پژوهش سراها نقش بسیار مهمی در روند پژوهش داشته و در حوزه های علمیه فرصتی برای یادگیری علمی و عملی اساتید و طلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی بیان کرد: باید فعالیت های خود را در زمینه های مختلف پژوهشی بسیار گسترش داده تا در آینده نزدیک پژوهش سرای حوزه علمیه استان به پژوهشکده ارتقاء یابد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: برگزاری کرسی های آزاداندیشی یکی از فرصت های نابی است که در آن آراء و نظرات متنوع بیان می شود و به آنها پاسخ های مناسب ارائه می شود.

وی ادامه داد: یکی از رسالت های پژوهش سرا حوزه قزوین برگزاری کرسی های آزاداندیشی با هدف توانمندسازی طلاب و اساتید صورت است که سبب ایجاد شور و شوق در مباحث علمی بین طلاب می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دومین رسالت پژوهش سرا انتشار مجله نشریه های علمی برای چاپ و نشر مقالات علمی اساتید و طلاب است که قطعا دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: جشنواره علامه حلی فرصتی است تا طلاب با مهارت‌های پژوهشی آشنا شوند، لذا ترغیب طلاب جهت مشارکت بیشتر و فعال‌تر در این جشنواره امری ضروری است که همه مدیران و اساتید مدارس علمیه باید آن را دنبال کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: جشنواره علامه حلی برای تقویت پژوهش و تحقیق در میان طلاب جوان و علاقه‌مند حوزوی بسیار مفید است و ظرفیتی ارزشمند در جهت شناسایی استعدادهای پژوهشی در مدارس علمیه است.

در پایان اعضای کمیته کرسی های آزاد اندیشی حوزه علمیه استان قزوین معرفی شدند و حکم ایشان توسط مدیر حوزه علمیه استان اعطاء شد.

پژوهش سرا در حوزه های علمیه فرصتی برای یادگیری علمی و عملی اساتید و طلاب است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha