چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدیرکل بهزیستی استان کرمان

حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: باید با طرح ریزی شیوه‌های نوین، زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، علیرضا وحید زاده، صبح پنجشنبه با حضور در خیریه علی ابن ابیطالب شهرستان نرماشیر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین این مجموعه به جامعه هدف گفت: از آنجا که رسالت تربیت و پرورش جمعی از کودکان و نوجوانانی که ناخواسته از داشتن کانون گرم خانواده محروم شده‌اند بر عهده ما گذاشته شده است بر ما لازم است تا با تکیه بر دانش و تجارب خود بهترین فضا را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم آوریم.

وی افزود: لازم است تا مربیان و مددکاران مرتبط با فرزندان، با استفاده از ابزارهای موجود از جمله هنر، رسانه، فضاهای ورزشی و سایر امکانات، شیوه‌ها و راهکارهای علمی و کاربردی را برای دستیابی به بهترین نتیجه در هدایت و طرح ریزی برنامه رشد و شکوفایی فرزندان فراهم آورند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ادامه داد: مددکاران ما باید با استفاده کامل از همه توان و فرصت‌هایی که به لطف تکنولوژی در اختیار داریم به خلق شیوه نامه‌های تربیتی و رشدی مؤثر و کار آمد پرداخته و با اشاعه و گسترش شیوه‌های فوق بتوانیم زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای بعضاً بی نظیر این فرزندان در همه مراکز باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha