چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1151358
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
تبریز

حوزه/ یکی از ائمه جمعه زنجان گفت: اگر در جامعه ای به معلمین و دانشمندان توجه شود قطعاً باعث رشد و بالندگی آن جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه انگوران با حضور حجت‌الاسلام حکیمی فر امام جمعه، ستایش بخشدار و سایر اعضا در محل سالن جلسات آموزش و پرورش شهردندی برگزار شد.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر امام جمعه بخش انگوران در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از حاضران جلسه، انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق را تبریک گفت.

وی با اشاره به نقش راهبری و هدایت‌گری معلمان، اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای به معلمین و دانشمندان توجه شود، قطعاً باعث رشد و بالندگی آن جامعه خواهد شد.

امام جمعه دندی، با اشاره به حق بودن مطالبات بیان شده توسط اعضا در جلسه از نهادهای مربوط خواست تا در انجام برنامه‌های آموزش و پرورش همکاری لازم را با این ارگان داشته باشند.

وی با اشاره به عملیات روانی عوامل صهیونیست‌ها در داخل کشور از طریق فضای مجازی در خصوص عفاف و حجاب، تأکید کرد: هدایت گری صحیح و روشنگری در مدارس را در خصوص شبهه‌های مطرح شده در دستور کار قرار دهید، چرا که موجب آگاهی و نیفتادن در دام عوامل بهاییت و صهیونیست‌ها می‌شود.

حجت الاسلام حکیمی‌فر تصریح کرد: صهیونیست‌ها بعد از دریافت سیلی در عملیات وعده صادق به دنبال جنگ روانی در کشور توسط پادوها و عوامل بهایی خودشان هستند.

وی یادآور شد: پروژه‌هایی مانند فتنه سال گذشته که توسط برخی سلبریتی‌ها هم دنبال شد، کاملا شکست خورده و چهره عوامل این پروژه و همکاری‌شان با صهیونیست‌ها برای مردم ایران اسلامی بر ملا شده است.

امام جمعه دندی، حجاب را یک قانون الهی دانست که همه مسلمانان اعم از زن و مرد بر آن تکلیف شده‌اند.

وی همچنین از فراجا در اجرای قانون عفاف و حجاب تقدیر کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha