پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل گفت: روند بین‌المللی‌تر شدن انقلاب و نظام آموزشی حوزه‌های علمیه رشد بسیار فزاینده و شتاب و جهش زائد الوصفی پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین گردهمایی مدیران و معاونین آموزشی مدارس علمیه زبانی و مهارت های بین الملل با مسئولان مجتمع آموزشی پژوهشی بین الملل حوزه‌های علمیه عصر پنجشنبه در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کوهساری اظهار کرد: روند بین‌المللی‌تر شدن انقلاب و نظام آموزشی حوزه‌های علمیه رشد بسیار فزاینده و شتاب و جهش زائد الوصفی پیدا کرده است. امروز کلیپ‌های سخنرانی مقام معظم رهبری در دنیا رد و بدل می‌شود و ما با موجی مواجه هستیم که تقریبا همه ما را غافلگیر کرد.

وی افزود: تربیت طلاب زباندان و مسلط به مهارت های بین الملل یک تاثیر بسیار جدی می‌گذارد و کسانی وارد این طرح می‌شوند اعتماد به نفس پیدا کرده و از نظر تحصیلی رشد می‌کنند لذا شما بایک دوره معمولی صرفا گذرا مواجه نیستید.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه گفت: در محدودیت‌های بین المللی حوزه‌های علمیه هم این یک کار راهبردی است، اینکه ما طلبه‌ها را زبان‌دان کنیم و با مهارت‌های بین‌المللی آشنا کنیم، یک مقوله راهبردی است که شاهد مثال آن فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و رسانه‌ای است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی کوهساری خاطرنشان کرد: امیدواریم که ان شاءالله عملیات مبارکی باشد و به فضل الهی و با کمک شما عزیزان این کار با توفیق صد در صدی به نتیجه برسد. ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های کار فراهم است.

انتهای‌پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha