جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
یب

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه مسئولان از ورود فرهنگ غربی در ورزش های اصیل ایرانی پرهیز نمایند گفت: نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در محیط های ورزشی کشورمان غالب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی درخطبه های نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت سالروز شهدای ورزشکار اظهار داشت: این روز به مناسبت میلاد پهلوان شهید هادی نام گذاری کرده اند.

امام جمعه آران و بیدگل از ورزشکاران یکی از قشرهای تاثیر گذار در جامعه دانست و افزود: بیش از ۵ هزار شهید از قشر ورزشکار در کشور تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است ضمن اینکه ۱۰۰ نفراز شهدای ورزشکار از شهدای مدافعین حرم می باشند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه مخالف ورزش های جدید نیستیم گفت: آنچه که موجب نگرانی مردم شده است ورود فرهنگ غربی در ورزش های جدید می باشد.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه مسئولان از ورود فرهنگ غربی در ورزش های اصبل ایرانی پرهیز نمایند گفت: نباید اجازه دهیم فرهنگ غربی در محیط های ورزشی کشورمان غالب شود.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دردوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ به فرمان امام راحل اظهار داشت: کسی فکر نمی کرد این نهاد به عنوان شجره طیبه تا این اندازه برای اسلام و انقلاب برکت داشته باشد.

امام جمعه آران وبیدگل با بیان اینکه ضرورت وجود سپاه برهمگان روشن شده است گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین نیروی حافظ انقلاب بیشترین نقش را درحراست ازانقلاب اسلامی ، کارهای خدماتی و کمک به محرومین درداخل وخارج از کشور و حوادث مترقبه داشته است.

حجت الاسلام سلیمانی به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق درپاسخ به حمله مستقیم اف ۳۵ رژیم صهیونیستی به کنسول ایران در دمشق دربه شهادت رسیدن سرداران سپاه اشاره کرد و گفت: این عملیات چهره جهان را در سیاستگذاری ها عوض کرد و امیدواری ها در بین مردم بیشتر کرد.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: عبور پهپادها و موشک های ایران از لایه های زیاد و به هدف قرارگرفتن پایگاههای نظامی اسرائیل کار بسیاتر بزرگی بود.

حجت الاسلام سلیمانی عملیات وعده صادق را گوشه ای از نمایش نظامی ایران دانست و افزود: اگر قرار شود روزی از جهان اسلام، قانون اساسی و حفظ کشورمان و کشورهای اسلامی دفاع شود دنیا خواهد فهمید که اسرائیل در دنیا دیگر جایگاهی ندارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha