پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
پایان سفر رئیسی در سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با بدرقه رسمی استاندار سمنان و جمعی از اعضای شورای تامین استان، فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود را به مقصد تهران ترک کرد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، به همراه جمعی از اعضای هیات دولت سیزدهم در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۳ وارد سمنان شد و امروز (جمعه) پس از حضور و دیدار مردمی در دامغان به فرودگاه شاهرود عزیمت و با بدرقه سید محمدرضا هاشمی استاندار، این استان را ترک کرد.

طبق برنامه، سفر دولت سیزدهم به استان سمنان یکروزه و (دیروز) سی‌ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده بود و در ۲ شهر سمنان و شاهرود حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور برنامه‌های متعددی داشت و استان سمنان توانست از برکات حضور دولتمردان به بهترین شکل بهره‌گیری کند.

در روز دوم سفر در جمعه سی‌ویکم فروردین ۱۴۰۲ نیز حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در شهر دامغان حضور یافت و در مصلای امام خمینی(ره) با شهروندان این شهر دیدار مردمی داشت و گزارشی از روند بررسی مشکلات، حضور مسوولان دولت سیزدهم و حل مسایل نقاط مختلف استان را وعده داد.

حضور در نشست شورای اداری، نشست با نخبگان، بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مصوب و تکمیل‌شده سفر اول دولت سیزدهم به استان، از برنامه‌های رئیس جمهور در شهر سمنان بود.

دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح گام جدید بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha