شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مرکز نور

حوزه/ مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) با معرفی تعدادی از نرم‌افزارهای همراه خود مانند نرم‌افزار همراه قرآن نور، نورالجنان همراه، نهج‌البلاغه همراه و صحیفه سجادیه همراه در نمایشگاه «هفته فرهنگی ایران» شرکت نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی با مشارکت موسسات و مراکز فرهنگی دیگر، اقدام به برگزاری «هفته فرهنگی ایران» در کشور آفریقای جنوبی نمود.

این رویداد در سه شهر مطرح آفریقای جنوبی، از جمله ژوهانسبورگ، پرتوریا و کیپ‌تون، برپا گردید و در این هفته فرهنگی، بازدیدکنندگان علاوه بر مشاهده گستره‌ای از هنر دستی اصیل، پارچه‌های قومی ارزشمند، سوغاتی‌های خاص، انواع آجیل و خشکبار و اسباب بازی‌های فکری و نوآورانه، از نمایشگاه مجازی نیز بازدید نمودند.

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) نیز با معرفی تعدادی از نرم‌افزارهای همراه خود مانند نرم‌افزار همراه قرآن نور، نورالجنان همراه، نهج‌البلاغه همراه و صحیفه سجادیه همراه در این نمایشگاه شرکت نمود.

جدول برگزاری نمایشگاه در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی از قرار زیر بوده است:

از شنبه ۲۵ تا سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰، در مرکز تجارت ایران، ۱۳۰ سندتون درایو (Sandton Drive)، شهر ژوهانسبورگ؛ چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰، در رایزنی فرهنگی سفارت ایران در شهر پرتوریا و پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰، در قلعه امید نیک در شهر کیپ‌تاون.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha