یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
پرچم ایران و پاکستان

حوزه/ خیابان‌های شهرهای بزرگ پاکستان از جمله اسلام آباد، پایتخت و کراچی در جنوب این کشور در آستانه سفر رئیس‌جمهور ایران با پرچم‌ها و تصاویر حاوی پیوندهای دیرینه و مستحکم روابط دوستانه ایران و پاکستان آذین بندی شده‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در آستانه سفر رئیس جمهور به پاکستان خیابان‌های پایتخت این کشور و همچنین کراچی بزرگترین شهر آن با پرچم جمهوری اسلامی ایران آذین بندی شده است.

این آذین‌بندی‌ها در حالی انجام شده که بسیاری از احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان از جمله «حزب مجلس وحدت مسلمین»، «تحریک بیداری امت مصطفی» و «شورای همبستگی ملی پاکستان» از دولت این کشور خواستار فراهم کردن شرایط استقبال مردمی از رئیس جمهور ایران در سفر به اسلام آباد و سایر شهرهای پاکستان شده‌اند.

روزنامه جنگ پاکستان اعلام کرده است: ایران یک کشور حیاتی در منطقه است و تحولات اخیر در خاورمیانه، به‌ویژه تنش‌های این کشور با اسرائیل، سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به پاکستان را به یک رویداد بسیار حساس در جهان تبدیل کرده است. این رویداد مورد توجه جهانیان قرار گرفته و جامعه بین‌المللی با حساسیت به آن نگاه می‌کند.

روزنامه جنگ اظهار نموده است: دیروز، رضا امیری مقدم، سفیر ایران در اسلام آباد، با مقامات وزارت امور خارجه پاکستان دیدار کرده و مذاکرات مهمی انجام داده است.

آمادگی شهرهای مختلف پاکستان برای استقبال از رئیس جمهور ایران

آمادگی شهرهای مختلف پاکستان برای استقبال از رئیس جمهور ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha