شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از سامانه بانک فیلم نامه نویسی حوزه علمیه

آئین رونمایی از «بانک فیلم‌نامه‌نویسی حوزه‌های علمیه» و افتتاحیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «پادکست حوزه» در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس سیدنژاد در آئین رونمایی از "بانک فیلم‌نامه‌نویسی حوزه‌های علمیه" و افتتاحیه نخستین جشنواره رسانه‌ای "پادکست حوزه" با حضور قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم که در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: بیش از دو سال است که دغدغه بانک فیلم‌نامه نویسی حوزه وجود دارد.

ببینید:

تصاویر آیین رونمایی از "بانک فیلم‌نامه‌نویسی حوزه‌" و افتتاحیه جشنواره رسانه‌ای "پادکست حوزه"

وی با اشاره به اینکه امروز فیلم‌نامه در میان حوزویان رشد چشم‌گیری داشته است، مطرح کرد: امروز در تمام جشنواره‌های برجسته کشوری شاهد ردپای حوزویان هستیم.

مدیر فضای مجازی و چندرسانه‌ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه این اقدامات حاصل تلاش‌های فردی بوده است، عنوان کرد: حداقل کاری که به عنوان نهاد حوزه می‌توانیم انجام دهیم این است که بگوئیم ما شما را دیدیم.

وی با اشاره به اینکه طی سه چهار سال آینده می‌توانیم بانکی از فیلم‌نامه‌های مختلف حوزوی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: با حمایت‌های لازم می‌توانیم در آینده نزدیک این فیلم‌نامه‌ها را به فیلم تبدیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدنژاد با بیان اینکه امروز در جهان پادکست یکی از پرطرفدارترین رسانه‌ها است، تصریح کرد: دو مزیت پادکست "ارزان بودن" و "عدم احتیاج به ابزار خاص" است.

وی با اشاره به اینکه پادکست یک صوت همراه با سناریو است، یادآور شد: در داخل کشور نیز طی سال‌های اخیر رسانه پادکست رشد چشم‌گیری داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha