شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نشست جذب و پذیرش

حوزه/ اولین نشست تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران در ساوه مدیرسابق، معاون آموزشی، معاون فرهنگی و سفیران رضوان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، اولین جلسه تبلیغ پذیرش حوزه علمیه خواهران امروز با حضور خانم رضوانی مدیرسابق، معاون آموزشی، معاون فرهنگی و سفیران رضوان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه، برگزار شد.

در ابتدا خانم باعث معاون فرهنگی این مدرسه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغی و شرایط پذیرش اظهار داشت: هدف اصلی این جلسه دعوت از مبلغان جهت حضور در مدارس متوسطه دوم و تبیین اهداف حوزه و جذب دانش آموزان علاقه‌مند به علوم حوزوی است.

در ادامه خانم شوکتی معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه یادآور شد: شما مبلغین با تبیین درست اهداف و عملکرد حوزه‌های علمیه بانوان در میان دانش آموزان و خانواده‌ها، می‌توانید نقش موثر در جذب حداکثری داشته باشید.

وی تصریح کرد: طلاب باید به تبیین ارزش تحصیل در علوم دینی که هم برای دنیا و هم آخرت مفید و موثر است بپردازند و آن را راهی در مسیر تربیت، خودشناسی، خودآگاهی و حتی مسیر تربیت خانواده و اطرافیان معرفی کنیم.

اولین نشست تبلیغ پذیرش حوزه‌ علمیه خواهران در ساوه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha