جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بسیج کارگری

مسئول سازمان بسیج کارگری استان گیلان، مردمی سازی تولید را لازمه ایجاد تحول اقتصادی در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، سرهنگ پاسدار عباس اسکندری در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با بیان این که تحقق دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به همت تولیدگران، کارگران و جامعه کارگری امکان پذیر بوده است، اظهار داشت: بی شک جامعه کارگری نقش فزاینده و محوری در تحقق شعار سال و مردمی سازی تولید دارد و این نکته باید مورد تأکید قرار گیرد که اساساً جهش تولید با مشارکت مردم و مردمی سازی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه راهبرد اساسی دشمن فروپاشی تولید و اقتصاد کشور است، افزود: با کمک و مشارکت مردم در تولید می‌توان کشور را بن بست اقتصادی خارج کرد.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه منافع ملی حول سه محور ایمان، امید و اتحاد می چرخد، گفت: مشارکت مردم زمانی محقق می‌شود که سرمایه، همت و ابتکار مردم پای کار باشد.

وی با اشاره به این که با تفکر و فرهنگ بسیجی محقق می‌توان گره بسیاری از مشکلات را گشود، به تشریح برنامه های هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت:۳۱ عنوان برنامه در این هفته به همت سپاه و بسیج و مشارکت دیگر نهادها در استان گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این هفته کارخانه محور است، گفت: رویکرد برنامه‌های امسال با رویکرد تبیینی، امید آفرینی و خدمت رسانی است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به دیدار جامعه کارگری با مقام معظم رهبری افزود: حدود ۵۰ نفر از کارگران گیلانی در این دیدار حضور خواهند داشت.

وی همچنین از برگزاری میز خدمت ویژه کار و کارگری در این استان خبر داد و گفت: میز خدمت با دو محور رفع مشکل کارگران و رسیدگی به امور کارگران و رفع موانع تولید با حضور متولیان کار و تولید برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha