شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی با یاد آوری حماسه قرآنی مردم این استان در محفل روستای چارک خاطر نشان کرد: بزرگترین اجتماع مردمی حول قرآن کریم از جهات گوناگون منحصر به فرد بود و این حکایت از عمق ایمان مردم این استان دارد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عصر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر از دیر باز احترام ویژه ای به عالمان دینی داشتند و این احترام و توجه به عالمان دینی در کشور بی نظیر است و نشان از فرهنگ دینی اصیل و دیرین استان بوشهر دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به حضور علمای استان در کنار مردم در دوران های مختلف افزود: مردمی بودن علمای بوشهر آثار پر برکتی را در این استان به یادگار گذاشته است و یکی از آن آثار توجه وافر مردم این استان به قرآن و مسائل شرعی است.

وی با یاد آوری حماسه قرآنی مردم این استان در محفل روستای چارک خاطر نشان کرد: بزرگترین اجتماع مردمی حول قرآن کریم از جهات گوناگون منحصر به فرد بود و این حاصل تلاش های خستگی ناپذیر عالمان دینی در کنار مردم بوده است و حکایت از عمق ایمان مردم این استان دارد

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حفظ روحیه قرآنی این استان خاطر نشان کرد: حوزه ها در خط مقدم پاسداری از سبک زندگی قرآنی هستند و با حضور در کنار مردم شیوه علمای سلف این استان را باید ادامه دهند.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه تاکید کرد: با بیان خدمات حوزه های علمیه به فرهنگ مردم در طول تاریخ و تبیین جایگاه رفیع قرآن و معارف اسلامی به مردم و جامعه نخبگانی، راه را برای شناخت هرچه بیشتر حوزه های علمیه هموار نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha