شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در جنگ غزه که نزدیک به ۲۰۰ روز از آن می‌گذرد شاهد حمایت رسانه‌های غربی و آمریکایی از اسرائیلی‌ها و تلاش آنان برای مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی هستیم و در مقابل باید اذعان کرد که رسانه‌های جهان اسلام در این باره عملکرد خاصی از خود نشان نداده‌اند که این یک ضعف بزرگ در جنگ رسانه‌ای محسوب می‌شود.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی با اشاره به اینکه امروز طلاب نیازمند آموزش بیشتر در حوزه رسانه و فضای مجازی هستند، اظهار داشت: دشمنان به خوبی می‌دانند که بهترین و کاربردی‌ترین وسیله برای جنگ‌های امروز در بین دولت‌ها و حکومت‌ها، جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم می‌باشد.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: بنابراین بخش اعظمی از جنگ‌های امروز در دنیا جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم هستند زیرا این جنگ‌ها خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی برای طرفین دارند که یکی از آنها کم هزینه بودن آنها از نظر مالی و نیروی انسانی و همچنین تجهیزات نظامی می‌باشد.

حجت الاسلام خورشیدی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در همین جنگ غزه که نزدیک به ۲۰۰ روز از آن می‌گذرد شاهد حمایت رسانه‌های غربی و آمریکایی از اسرائیلی‌ها و تلاش آنان برای مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی هستیم و در مقابل باید اذعان کرد که رسانه‌های جهان اسلام در این باره عملکرد خاصی از خود نشان نداده‌اند که این یک ضعف بزرگ در جنگ رسانه‌ای محسوب می‌شود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین شایسته و لازم است که طلاب به خوبی با جنگ رسانه‌ای آشنایی داشته باشند زیرا هرچه رو به جلوتر می‌رویم جنگ‌های موجود در دنیا در قالب جنگ‌های رسانه‌ای و جنگ نرم خلاصه می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha