دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر گفت: دشمن با دست گذاشتن روی سه عنصر، ماهیت و هویت خانواده، هویت معلم و استاد، علما و بزرگان دین، سعی در این دارند تا هویت ملی و سیاسی تمدن ما را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در سال جدید امروز به ریاست رحیمی فرماندار بوشهر و با حضور دیگر اعضاء در سالن اجتماعات خانه معلم برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر با گرامیداشت عملیات غرورانگیز سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این اقدام شجاعانه نیروهای مسلح با طرح‌ریزی بزرگترین عملیات پهپادی جهان، پاسخی محکم، قاطع و دندان شکنی به رژیم غاصب اسرائیل بود تا آنها بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اجازه کوچکترین تعرض و تجاوزی را به هیچ قدرتی نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه بزرگداشت روز معلم قرار داریم، گفت: نقش معلم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مهم است و باید در شهرستان بوشهر، مراسماتی برای تکریم مقام معلم برگزار شود و اندیشه‌های شهید مطهری در این ایام مورد توجه قرار بگیرد.

رحیمی ابراز کرد: با توجه به فضای کم آموزشی شهرستان بوشهر که مشکلاتی برای اسکان دانش آموزان وجود دارد، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، این پروژه‌ها تا قبل از بازگشایی مدارس به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی یادآور شد: دشمن با دست گذاشتن روی سه عنصر، ماهیت و هویت خانواده، هویت معلم و استاد، علما و بزرگان دین، سعی در این دارند تا هویت ملی و سیاسی تمدن ما را بگیرند.

به گزارش حوزه، در پایان از افرادی که در ستاد اسکان مسافران نوروزی فعالیت داشتند با اهدا لوح، تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha