شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
دیدار هماهنگ کننده کل "جبهه عمل اسلامی" لبنان با هیئت «جنبش مقاومت اسلامی»

حوزه/ شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده کل "جبهه عمل اسلامی" لبنان در دیدار با هیئت «جنبش مقاومت اسلامی» گفت: باید با برپایی جلسات پربار مشترک در برابر همه فشارها و مشکلات بایستیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید، هماهنگ کننده کل "جبهه عمل اسلامی" لبنان با حضور شیخ شریف توتیو دبیر این جبهه از هیئت «جنبش مقاومت اسلامی» به ریاست شیخ یوسف مشلاوی پذیرایی کرد.

شیخ الجعید با اشاره به اینکه این دیدار، دیداری مبارک با برادران عزیزی است که در مقاومت اسلامی و ملی نقش دارند، تأکید کرد: در حال حاضر اتحاد صفوف مسلمانان، وحدت کلمه، دیدار با همدیگر و اجتماع آنها در این تجاوز وحشیانه خونین و این نسل‌کشی هولناک و نابودگر که دشمن کینه‌توز و خیانتکار صهیونیستی در نوار غزۀ پر افتخار، مرتکب آن می‌شود و یا در کرانۀ باختری متعلق به انسان‌های آزاده و بزرگوار انجام می‌دهد، امری ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما یک فکر داریم و در خط و رویکرد واحد عمل اسلامی فعالیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همه دست‌اندرکاران این مسیر باید برای فعال کردن رویکرد وحدت عملی، جلسات پرباری را تشکیل دهند تا در برابر همه فشارها و مشکلات بایستیم و به خواسته شارع اسلامی‌مان که مشتاق وحدت و ادامه راه مقاومت و جهاد بوده و همواره چنین است، عمل کنیم.

او ادامه داد: امروز غزه و فلسطین، ما را در سایه صبر و استواری مردم خود در مقابل تجاوزات و کشتارها گرد هم آورده است؛ سرزمینی که مردم شجاع و مقاوم آن شگفت‌انگیزترین حماسه‌های قهرمانانه را رقم می‌زنند و استکبار ارتش صهیونیستی و همه کشورها و رژیم‌های حامی آن را تحقیر می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha