دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ظط

حوزه / دبیرکانون های خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» به همت کانون تخصصی بانوان و خانواده تعلیم و تربیت و همکاری سایر کانون‌ها در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عباس آذرباد در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر هدف گذاری برنامه‌های دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در سال جدید برای تبیین سیره رضوی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در اندیشه کودکان و نوجوانان افزود:طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» برای دانش آموزان دختر و پسر گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال در مدارس اجرا می‌شود.

به گفته وی، با توجه به وظایف ذاتی شبکه خادمیاری رضوی در راستای توجه به آموزش و تربیت دینی کودکان و نوجوان عضویت پنج درصد از دانش آموزان دختر و پسر در مرحله اول طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» در شبکه خادمیاری این شهرستان برای امسال برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر نقش تربیتی، سازنده، موثر و هدایتگر طرح «سفیران رضوی، سربازان مهدوی» در زندگی فردی و اجتماعی دختران و پسران دانش آموز به عنوان آینده سازان کشور و پدران و مادران آینده در خانه و خانواده گفت:تا کنون ۴۱۶ دانش آموز علاقه‌مندانه و راغبانه به عضویت این طرح درآمدند که ۳۶۵ نفر از آنها دختران و ۵۱ نفر از آنها پسران ۶ تا ۱۸ سال هستند.به گفته وی، ۴۱۶ سفیر دانش آموزی رضوی در آران وبیدگل علاوه بر دریافت کد خدمت، آموزش‌های مستمر دریافتی را در بین همسالانشان اجرا می‌کنند.

آذرباد با اشاره به جمعیت ۲۰ هزار نفری دانش آموزی شهرستان آران و بیدگل در تمام مقاطع تحصیلی تاکید کرد: آموزش دینی به نسل کودک و نوجوان و تربیت و پرورش آنها با مفاهیم ناب ارزشی و شعائر اسلامی در تبیین سبک زندگی اسلامی و سیره رضوی مصداق جهاد تبیین در حوزه فرهنگ ومذهب است که آثار و برکات آن زندگی فردی و اجتماعی افراد اجتماع را پوشش می‌دهد.

وی با تاکید بر آغاز فعالیت رسمی دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل با ۳۶ عضو در سال ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون این دفتر با ۲۳ کانون عمومی و تخصصی و ۲۳۸ نفر خادمیار و یاور رضوی فعالیت دارد که ۱۹۷نفر از آنها خادمیار، ۲۷ نفر از آنان از یاوران رسمی رضوی و ۱۴ نفر یاور گزینش شده و در انتظار تایید کد خدمت و ارتقا به خادمیاری هستند.

انتهای پیام./

دانش آموزان آران و بیدگل سفیران رضوی می‌شوند

دانش آموزان آران و بیدگل سفیران رضوی می‌شوند

دانش آموزان آران و بیدگل سفیران رضوی می‌شوند

دانش آموزان آران و بیدگل سفیران رضوی می‌شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha