دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خرمدره با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، گفت: خلیج فارس نماد ایرانی بودن این عرصه آبی بزرگ و استراتژیک است و همه اقوام ایرانی، با تکیه بر هویت دینی و ایرانی، خود را نگهبان نام و عرصه این خلیج پرافتخار می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره، با تبیین برکات طرح نور، اظهار داشت: حجاب جزو تفکیک‌ناپذیر عفاف و حیاست و دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم به ویژه مقاصد سیاسی و استعمار فرهنگی، در صدد القای دیدگاه‌های غلط در جامعه است.

وی ادامه داد: دشمن بهترین راهکار برای جدا کردن جوانان از نظام اسلامی و رسیدن به مقاصد خود را تحریف و تغییر در مبانی فرهنگی و ارزشی جامعه می‌داند و تجربه جنگ و انقلاب برای دشمن اثبات کرده که جوان پای‌بند ارزش‌ها، از ملیت و میهن خود نیز دفاع جانانه خواهند کرد.

امام جمعه خرمدره به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار در حالی عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد که مدام خود را طراح دو کشور مستقل فلسطین و اسرائیل معرفی کرده و این نشان می‌دهد که آمریکا کشوری به نام فلسطین را به شرطی به رسمیت می‌شناسد که به عنوان مستعمره و ژاندارم آمریکا و زیر سلطه رژیم صهیونیستی غاصب در منطقه باشد.

وی به در پیش بودن روز شوراها اشاره کرد و یادآور شد: شوراها باید با ایجاد ارتباط ساختاری بین خود و مردم و به ویژه نخبگان و جوانان و بهره‌مندی از مشاوره‌های ریش‌سفیدان، بعد مردمی خود را تقویت کنند از این رو شوراها باید در کنار جلسات مشورتی با اعضا، با مردم و مؤثرین جامعه هم مشورت کنند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور، با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، اظهار کرد: خلیج فارس نماد ایرانی بودن این عرصه آبی بزرگ و استراتژیک است و همه اقوام ایرانی، با تکیه بر هویت دینی و ایرانی، خود را نگهبان نام و عرصه این خلیج پرافتخار می‌دانند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha