سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
طرح نور فراجا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، از آمادگی ۶۰۰۰بانوی حوزوی در حال تحصیل و دانش آموخته در سطح استان یزد برای همکاری با فراجا در اجرای طرح های عفاف و حجاب و پشتیبانی از خط مقدم فراجا در اجرای طرح نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و جمعی از مدیران مدارس علمیه خواهران شهر یزد و معاونان وی در مدیریت حوزه علمیه خواهران در دیدار با فرمانده فراجا، از زحمات و تلاش های سردار عباسعلی بهدانی فرد و همکاران وی در اجرای طرح (نور) و مقابله با بدحجابی در سطح استان یزد تقدیر و تشکر کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، با یادآوری دو فریضه واجب شرعی «امر به معروف و نهی از منکر» اظهار داشت: این دو فریضه الهی بر همگان واجب است و برای انجام درست آن همگان باید پای کار بیایند در غیر این صورت ممکن است بخشی از این کار ناقص بماند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، تصریح کرد: انجام امر به معروف و نهی از منکر یکی از موارد سفارش شده است که انجام آن زمینه اجرای دیگر واجبات و نیز برقراری امنیت و برچیده شدن ناهنجاری های اجتماعی را فراهم می کند.

وی، اذعان کرد: همانطور که می دانیم دشمن در عرصه نظامی ناامید است و اگر زمانی در گذشته گزینه نظامی را روی میز داشت اکنون دشمنان با شکست های پی در پی و با وجود اقتدار جمهوری اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری، دیگر از گزینه نظامی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ناامید است.

دشمنان انقلاب اسلامی به تهاجم فرهنگی امید بسته اند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، اذعان کرد: دشمنان هنوز بیشتر به بخش تهاجم فرهنگی و حجاب و عفاف امید بسته اند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه یک واجب همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، نیروی انتظامی را در خط مقدم مقابله با بدحجابی دانست و افزود: خط مقدم هم نیاز به پشتیبانی دارد تا به نتیجه مطلوب خود برسد و همه بخش ها ارگان ها و نهادهایی که مسئولیت دارند باید پای کار بیایند و مردم هم وارد میدان شوند.

وی، حمایت مردم از آمران به معروف و نهی از منکر را یکی از راهکارهای عقب نشینی ناهنجاری های جامعه دانست و گفت: اگر مردم سکوت کنند و همه تماشاچی باشند و یا عده ای دنبال عکس گرفتن از این موضوعات باشند، نتیجه نمی دهد.

۶۰۰۰بانوی حوزوی در استان یزد آماده همکاری با فراجا هستند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، عرصه جهاد تبیین را یکی از راههای پشتیبانی از جبهه فرهنگی دانست و افزود: در سطح استان ۲۲ مدرسه و بیش از شش هزار نفر سرباز جهادی، انقلابی پای کار در مدارس علمیه خواهران داریم که طلاب در حال تحصیل، دانش آموختگان و مبلغات را شامل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، بار دیگر از تدابیر و تلاش های نیروی انتظامی در زمینه اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی، تشکر کرد و ادامه داد: وضعیت در استان بهتر شده ولی هنوز مشکلاتی وجود دارد و ما در حوزه علمیه خواهران استان اعلام حمایت کنیم و آنچه قرارگاه عفاف و حجاب بر عهده حوزه علمیه خواهران قرار دهد، پای کار خواهیم بود.

وی، ابراز امیدواری کرد: همه مسئولانی که در زمینه مسئله عفاف و حجاب مسئولیت دارند پای کار بیایند و دشمن را همچون دیگر عرضه ها ناامید کنند.

معاون فرهنگی حوزه خواهران یزد: ۳۰۰مبلغه عفاف و حجاب در سطح استان یزد آموزش دیده اند

خانم مریم حسن پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد هم به یکایک نیروهای خدوم فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد خداقوت گفت و با اعلام حمایت از اجرای طرح نور فراجا اظهارداشت: ما در حوزه علمیه خواهران استان یزد با تمام ظرفیت آماده همکاری هستیم.

وی، حوزه علمیه خواهران استان یزد را در زمینه ترویج عفاف و حجاب پیشتاز خواند و گفت: تا کنون ۳۰۰ مبلغه آموزش دیده در زمینه عفاف و حجاب در استان فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، تصریح کرد: سال گذشته مبلغات ما در ستاد امر به معروف در هفت نقطه شهر یزد از جمله بوستان ها وامام زادگان و نیز در ۵۰ نقطه استان برنامه های محتوایی را با برپایی غرفه هایی اجرا می کردند و اکنون نیز ایده های جالب و جذابی دارند تا در زمینه کار محتوایی عفاف و حجاب انجام دهند.

در پایان، دیگر شرکت کنندگان نیز در سخنان کوتاهی با تقدیر از تدابیر و تلاش های فرماندهی نیروی انتظامی در سراسر استان یزد ، آمادگی خود را برای پشتیبانی از این طرح اعلام کردند.

انتهای پیام/ ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha