چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ناو

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت:پیروزی سپاه اسلام در عملیات تنبیهی وعده صادق از بزرگترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است و آمریکایی ها نباید فراموش کنند که نیروهای آنان به دست فرزندان همین مرز و بوم؛ بر روی ناو خود تحقیر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، در ادامه حضور جمعی از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در استان هرمزگان، این کاروان با حضور در کنار یگان دریایی سپاه پاسداران و بازدید از دستاوردها و حضور در جلسات تبیینی در زمینه رشد تولید تسلیحات خصوصا در بحث ساخت ناوچه ها و ناوگان دریایی، از مراحل رشد و پیشرفت در دستاوردها بازدید نموده و سپس با قایق های سپاه پاسداران در کنار کشتی توقیف شده تجاری اسرائیل حضور یافته و از اقتدار فرزندان این مرز و بوم از نزدیک بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در این ناو، ضمن تقدیر از عزت آفرینی نیروی های مسلح خصوصا سپاه پاسداران گفت: دستاوردهای سپاه پاسداران از برگ زرینی از افتخارات نظام است و مطابق با منویات امام راحل، اگر سپاه نبود، کشور نبود و فعالیت های غرورآفرین سپاه پاسداران، شبه معجزه ای برای مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: تدبیر، تمشیت امور، عقلانیت و دوراندیشی در مطالبات و خواسته ها و دستورات رهبر انقلاب، اکسیری مهم برای تمام نیرویهای نظامی است و با وجود رهبر فرزانه انقلاب است که امروز این عزت و افتخار نصیبت ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی ادامه داد:تسخیر زمین،؛ دریا و هوا توسط نیروی دفاعی جمهوری اسلامی، قدرتی بزرگ در منطقه است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، دوران بزن دررو تمام شده و اگر یکی بزنید ده تا می خورید و این مسئله را در عمل نشان داده ایم.

نماینده طلاب در بندرعباس گفت: پیروزی سپاه اسلام در عملیات تنبیهی وعده صادق از بزرگترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است و آمریکایی ها نباید فراموش کنند که نیروهای آنان به دست فرزندان همین مرز و بوم؛ بر روی ناو خود تحقیر شده اند.

وی افزود:ما به دنبال جنگ طلبی نبوده و نخواهیم بود؛ اما در مقابل شیطنت ها، شرارت ها و حرکت های نابخردانه استکبار و صهیونیزم با تمام وجود خواهیم ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha