یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
یز

حوزه / مصطفی معینی آرانی بر لزوم وحدت و همدلی برای رفع مشکلات کارگری کاشان تاکید کرد و با بیان اینکه باید امید آفرینی در جامعه بوجود بیاید یاد آورشد: رسانه ها باید کمک کنند تا مسئولان دچار حاشیه نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دیدار با تشکل های کارگری که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بالا بردن ارتقاء توانایی کارگر یک وظیفه است و هرکس کارگری را ظلم کند به واسطه اینکه مزدش را ندهد خداوند عملش را از بین می برد و بوی بهشت را بر او حرام می کند اشاره کرد و گفت: ظلم به کارگر در این نیست که فقط دستمزدش پرداخت نشود، بلکه در مسائلی مانند عدم پرداخت حق بیمه، عدم بالا بردن مهارت، عدم آموزش و میدان ندادن و عدم ابتکار عمل نیز ظلم به کارگر تلقی می شود.

وی بر لزوم وحدت و همدلی برای رفع مشکلات کارگری کاشان تاکید کرد و بیان اینکه باید امید آفرینی در جامعه بوجود بیاید یاد آورشد: رسانه ها باید کمک کنند تا مسئولان دچار حاشیه نشوند.

منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید تمام تلاش خودشان را به کارگیرند تا به جامعه کارگری ظلم نشود یادآور شد: پیامبراکرم(ص)فرمودند ناراضی بودن پدر و مادر، ناسپاسی نسبت به نیکی دیگران و ظلم به مردم از جمله گناهانی است که اگر انسان مرتکب آن بشود عقوبتش به آخرت نمی رسد و در این دنیا جوابش را می گیرد.

معینی آرانی با بیان اینکه امیدواریم با کمک فرماندار جدید آینده روشن تری برای منطقه کاشان رقم بخورد تصریح کرد: به دلیل محدود بودن بودجه کاشان برای رفع مشکلات رفاهی، ورزشی کارگری و جوانان نیازمند همفکری، همکاری و برنامه ریزی همگان می باشیم.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha