جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اتفاقات دانشگاه های آمریکا  شعار آزادی در غرب را دورغ بزرگ دانست و تاکید کرد: هیچ وقت در مکتب غربی انسان ها آزاد نیست نمی گذارند که آزاد فکر کنند این روزها شاهد خشونت های بی سابقه در دانشگاه های آمریکا که در حقیقت همان حقوق بشر آمریکایی است، هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه خلیج فارس با گرامی داشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری رحمت الله علیه گفت: انسان در مکتب غربی مانند ابزاری است که در دست سیاستمداران و زرسالاران و برای انجام اهداف آنان درست شده و از خود اراده ای ندارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: جوهره انسان ساخته شده در مکتب غربی و انسان تربیت شده در مکتب اسلام با هم تفاوت دارد انسان در مکتب اسلام تربیت می شود به کمال می رسد استعداد های وجود او رشد پیدا می کند.

وی افزود: اما انسان در مکتب غرب طوری ساخته می شود که در مسیر اهداف سیاستمداران قرار بگیرد ابزاری برای اجرای سیاست های آنان شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با بیان اینکه امروز به برکت مقاومت مردم غزه قرآن مورد توجه دنیا قرار گرفته است خاطر نشان کرد: برای مردم دنیا سوال شده که مگر انسان در پناه قرآن چگونه تربیت می شود که در اوج مشکلات در بی مهری سازمان های جهانی بی توجهی حکام به ظاهر اسلامی می گوید. مبارز فلسطینی حسبنا الله و نعم الوکیل می گوید و هنگام استفاده از همین تجهیزات مختصر نظامی «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَیٰ» را می گوید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به تشبیه آیت الله شهید مطهری در کتاب فطرت و تربیت انسان در تفکر غربی اشاره کردو گفت: شهید مطهری انسان در تفکر غربی را به مثل یک چوب برای نجار می داند و آن طور که می خواهد او را می سازد اما انسان در مکتب اسلام چوب نیست درختی است که باغبان او را در جهت استعداد خدادای تربیت می کند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اتفاقات دانشگاه های آمریکا شعار آزادی در غرب را دورغ بزرگ دانست و تاکید کرد: هیچ وقت در مکتب غربی انسان ها آزاد نیست نمی گذارند که آزاد فکر کنند آزاد عمل کنند یک روز می گفتند کسی حق ندارد در باره هلوکاست حرف دیگری بزند امروز می گویند حق ندارید از فلسطین دفاع کنید و شاهد خشونت های بی سابقه در دانشگاه های آمریکا که در حقیقت همان حقوق بشر آمریکایی است، هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha