جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا محمودی  مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)

حجت الاسلام محمودی از اجرای طرح "دانش افزایی اساتید" در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمودی، مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج)، در مراسم تقدیر از اساتید این مدرسه که به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز استاد و معلم در قم برگزار شد، ضمن تقدیر از اساتید و تلاش های خالصانه آنها برای تربیت طلاب، گفت: این قدم ها و خدمت ها در پیشگاه خدا بسیار ارزشمند خواهد بود و خدای متعال اجر عظیمی به این افراد عنایت خواهد کرد.

وی مهمترین رسالت اساتید را توجه به مباحث روز، رصد اطلاعات، به روز بودن و مجهز و مسلح بودن به علوم مختلف عنوان کرد و بیان داشت: یکی از طرح هایی که در همین رابطه قرار است، اجرا شود، دانش افزایی اساتید است.

وی ادامه داد: در این طرح به دنبال آن هستیم، هر استادی در هر نیم سال تحصیلی در موضوعی که تدریس می کند، مقاله ای ارائه دهد. ارائه مقاله برکات زیادی دارد از جمله دانش افزایی اساتید را به همراه خواهد داشت و می تواند سبب شکوفایی علم شود.

حجت الاسلام محمودی با بیان این که طرح استاد راهنما از دیگر برنامه های این مدرسه برای ارتباط استاد با شاگرد و استعدادیابی طلاب خواهد بود، افزود: استاد تراز حوزه انقلابی کسی است که به این ویژگی‌های فوق توجه داشته باشد و درصدد شکوفایی استعداد طلبه بر آید.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) قم از دیگر خصوصیات استاد تراز را دلسوز بودن، همراه بودن و پدری مهربان برای دانش پژوه و طلبه عنوان کرد و بیان داشت: در همین رابطه رهبر معظم انقلاب توصیه های داشتند از جمله ایجاد روحیه امید و خودباوری، تبیین مبانی انقلاب، تبیین چشم انداز آینده انقلاب، انجام فعالیت های اجتماعی به دانش پژوه و طلبه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha