جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ دیدار منتخبین اقشار مختلف فرهنگیان استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است، گفت: باید برای توسعه جامعه برنامه‌ریزی شود که معلمان در این میان نقش بسزا و کلیدی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در دیدار منتخبین اقشار مختلف فرهنگیان استان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: قشر نوجوان و جوان جامعه باید نسبت به توطئه‌های دشمنان و دسیسه‌های روز آگاهی کافی داشته باشند.

وی افزود: بسترهای لازم برای تقویت روحیه اسلامی و ایرانی در میان دانش‌آموزان تقویت شود تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است، خاطرنشان کرد: باید برای توسعه جامعه برنامه‌ریزی شود که معلمان در این میان نقش بسزا و کلیدی دارند.

وی یادآور شد: هدایت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محورهای فعالیت معلمان است که باید مورد توجه باشد، اینکه دانش‌آموز با چه روحیه‌ای وارد میدان شود بسیار امر مهمی است و لذا معلمان بایستی در این خصوص نقش خود را ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: معلمان در کلاس درس به ارتقا و تقویت تربیت دینی و میهنی دانش آموزان اهتمام داشته باشند، نقش آموزش در کلاس بسیار مهم است و ضروری است این اهمیت برای دانش‌آموز روشن و تبیین شود.

وی ادامه داد: شغل شریف معلمی، لطف بزرگی از جانب پروردگار است که باید قدردان این لطف باشید، ثواب والا و مهمی به دنبال تربیت فرزندان شامل حال انسان می‌شود که یقینا معلمان به دلیل نقش مهم خود از این ثواب و اجر الهی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha