شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
عکس

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران گفت: از استان تهران و شهرستان‌های تابعه در حج سال ۱۴۰۳ حدود ۱۵ هزار زائر در قالب ۱۰۶ کاروان راهی سرزمین وحی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدرضا حاجی‌علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان تهران که در سالن ورزشی۱۲ هزار نفری آزادی درحال برگزاری است، در سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) و خیر مقدم به زائران خانه خدا اظهار داشت: در آستانه برگزاری موسوم حج خدا را شاکریم میزبان شما زائران خدا هستیم که قرار است به سرزمین وحی مشرف شوید.

وی ادامه داد: از استان تهران و شهرستان‌های تابعه در حج پیش رو حدود ۱۵ هزارنفر در قالب ۱۰۶ کاروان راهی سرزمین وحی خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران گفت: ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد خواهند بود و نخستین کاروان روز ۲۴ اردیبهشت عزیمت خواهد کرد. همچنین کاروان های مدینه بعد از روز چهارم خرداد راهی سرزمین وحی شده و بازگشت زائران از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.

وی در پایان به زائران توصیه کرد از برنامه‌های متنوعی که توسط بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای موسم حج امسال پیش بینی شده است حداکثر بهره را ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha