یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1155046
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
خورده بین

حوزه/ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به تجلیل از ۵۳ معلم توسط کانون خدمت رضوی استان بوشهر، گفت: طرح تجلیل از مقام شامخ معلم به نام پویش «سپاس معلم» همزمان با روز شهادت استاد مطهری و روز معلم در راستای تجلیل از معلمان در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاربه تجلیل از ۵۳ معلم توسط کانون خدمت رضوی استان بوشهر، اظهار داشت: طرح تجلیل از مقام شامخ معلم به نام پویش «سپاس معلم» از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه، همزمان با روز شهادت استاد مطهری و روز معلم در راستای تجلیل از معلمان همزمان با سرارسر کشور، در بوشهر نیز برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه معلمان در حوزه‌های علوم اسلامی، قرآنی و ورزش‌های پایه، بازنشستگانی که در دهک پایین‌تر از ۵ قرار دارند در نظر گرفته شده بودند، گفت: این طرح برای معلمینی که کارهای ویژه و خاصی در سطح ملی انجام داده‌اند مانند تربیت دانش آموزان مدال آور در سطح بین المللی، معلمان پدر شهید، رزمنده، ایثارگر، مدافع حرم، جانباز بالای ۷۰ درصد و معلمین مبتلا به بیماری‌های خاص هم در نظر گرفته شده بود.

خورده بین، از شناسایی حدود ۵۳ نفر از معلمین برای طرح سپاس معلم در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: معلمین شناسایی شده در استان به مشهد مقدس معرفی شده و برای آنها لوح تقدیر آماده شده و سپس در شهرستان‌ها توسط کانون خدمت رضوی و در مراسمی با حضور خادم یاران و یاوران رضوی در منزل آنها، تجلیل انجام می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح یک کاروان زیارتی ترکیبی از خانواده‌های کارگر و تعدادی از خانواده‌های معلمان در خردادماه عازم مشهد مقدس خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha