یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
برگزاری مراسم سالگرد « سردار شهید کرم طهماسبی » در کرمانشاه

حوزه/ مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت «سردار شهید کرم طهماسبی» در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، در چهل و دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید کرم طهماسبی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر عملیات شکوهمند بیت المقدس، با رمز یا علی بن ابیطالب(ع) و دیگر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس و شهیدان والامقام مدافع حرم را، به همین مناسبت بزرگداشت یاد شهید با حضور دوستان و یاران شهدا، یادگران دفاع مقدس، با قرائت «زیارت عاشورا» برگزار می گردد.

این مراسم روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ شب در حسینیه سردار شهید کرم طهماسبی، واقع در خیابان سید جمالدین اسد آبادی، کوچه شهید جلال یار محمدی برگزار می شود.

مراسم سالگرد «سردار شهید کرم طهماسبی» در کرمانشاه برگزار می شود

زندگی نامه شهید کرم طهماسبی:

شهید کرم طهماسبی

کرم طهماسبی در سال ۱۳۳۵ در خانواده ای متدین و مذهبی در یکی از محلات فقیرنشین کرمانشاه دیده به جهان گشود. دوران کودکی را با شور و شعفی زائد الوصف سپری نمود و با فرا رسیدن هفتمین بهار زندگی جهت آموختن علم و دانش راهی مدرسه گردید و تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم ادامه داد.

فعالیت

با اوج گیری مبارزات انقلابی مردم بر علیه رژیم پهلوی در خیل مبارزان جبهه حق قرار گرفت و در اکثر راهپیمائی ها و تظاهرات مردمی حضوری فعال داشت. در براندازی حکومت و سرکوب ضد انقلابیون غائله کردستان رشادت های فراوان از خود نشان داد و جهت حفاظت از پادگان کردستان تلاش های بسیار نمود.

هنوز فجایع عمال ضد انقلاب در غرب کشور آرام نشده بود که جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی آغاز گردید و در این میان لحظه ای آرام نداشت به همین علت راهی جبهه های جنوب شد و به دلیل لیاقت های فراوانی که از خود نشان داد به عنوان فرمانده سپاه پاسداران در اسلام آباد غرب و فرمانده سپاه در صحنه نبرد مشغول خدمت گردید.

شهادت

کرم طهماسبی که شوری حسینی(ع) در سر داشت با حصر آبادان خود را به منطقه رساند و در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس شرکت نمود و سرانجام در نزدیکی دروازه خرمشهر، در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در سن ۲۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت نامه

خدایا ، پروردگارا می دانم که در راه اسلام و قرآن چه ناچیز است، قطره هایی سرخ خون من.

الهی ، ببخش این بنده ای سراپا تقصیرت را .

مادر عزیز وخواهران مهربانم حال وقت آن رسیده که با رسالت زینب وار خود مقاوم واستوار قامتتان را بلند گیرید و ندای الله اکبر خمینی رهبر سر داده و سخن شهیدان را به گوش عالم برسانید، برادران عزیز وهمرزمان خوبم اسلحه ام را زمین نگذارید وگوش به فرمان امام امت راهم را ادامه دهید که اطمینان دارم خواهید داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha