دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
دکوپاژ

فیلم سینمایی" پرویز خان" به همت انجمن سواد رسانه طلاب و با حضور کارشناسان و منتقدین سینما مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمدمهدی موسوی، مجری- کارشناس سی و یکمین نشست دکوپاژ که اختصاص به نقد و بررسی فیلم"پرویز خان" داشت با بیان این که علی ثقفی در اولین فیلم سینمایی خود توانسته اثر قابل قبول و شرافتمندانه ای را به مخاطب عرضه کند، گفت: البته این فیلم نیز همچون خیلی آثار دیگر خالی از ایراد و اشکال نبوده به خصوص در بحث کارگردانی برخی سکانس ها، با این حال شاهد اثری با ریتم خوب و به خصوص توجه به عنصر قصه و درام بوده ایم.

وی افزود: "پرویز خان" به تعبیر برخی از منتقدین سینما، نماد و نشانه ای از فوتبال سینوسی و پرهیجان ایران آن هم در قالب فیلم زندگی نامه ای و قهرمان محور است و شاخصه مهم فیلم نیز این است که در بحث منحنی درام به عنصر ایجاد تعلیق توجه شده و همین مساله باعث جذابیت کار در نزد مخاطب عام و حتی خاص شده است.

مجید بنی احمدی، کارشناس و منتقد سینما نیز با بیان این که این فیلم از جمله آثار شاخص جشنواره فیلم فجر سال گذشته بود، ابراز داشت: از ضعف های بزرگ سینمای ایران، قصه و فیلمنامه است که البته در این فیلم انصافاً ما با فیلمنامه ای خوب اما کارگردانی متوسط روبرو بودیم.

وی افزود: پرویزخان از جمله معدود فیلم های سالم و شریفی بود که انسان می توانست آن را با خانواده خود تماشا کند و از این حیث باید به سازندگان آن بابت چنین کاری تبریک گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha