دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهید مدافع سلامت دکتر ابوالفضل محمدعلیزاده پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهید مدافع سلامت دکتر ابوالفضل محمد علیزاده، پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام به‌ شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت حاجیه خانم حوریه محمدی حلوایی مادر شهید مدافع سلامت دکتر ابوالفضل محمدعلیزاده و همسر شهید جاوید الاثر محمد محمد علیزاده، موجب غم و اندوه فراوان گردید.

کلمات عاجز از ایمان و ایثار این انسان‌های بزرگ و وارسته‌ای است که با تقدیم فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی و همسر خود در راه رفاه و سلامت جامعه، مصداق کاملی از تفسیر سوره صبر و ایثار در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان(عج) را به منصه ظهور رسانده‌اند.

این مادر و همسر فداکار، الگویی ماندگار و ارزشمند برای همیشه در این سرزمین است که نام نیکش برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانبان با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این بانوی مومنه و پاک نهاد، فقدان آن مرحومه مغفوره را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم محمد علیزاده و حلوایی و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان و شهرستان آذرشهر تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین(ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

شهید سلامت دکتر علیزاده، متخصص و جراح مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر (عج) ناجا روز ۱۱ مهر سال ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخت و نام خود را به عنوان شهید مدافع سلامت در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha