دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
فاضلیان

حوزه / حجت الاسلام فاضلیان، با اشاره به بارش نزولات آسمانی در این ماه، گفت: با وجود این همه بارش نعمت الهی دیگر عذری برای کسی باقی نمی‌ماند و وضع آب آشامیدنی استان باید بهبود یابد و مسئولان با بهره برداری از این نعمت، مردم را در آسایش قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: بهترین مرحله تقوا برای یک دختر و خانم، رعایت پوشش، حیا، عفت، عصمت و حجاب است.

وی با اشاره به دیدار دست اندرکاران برگزاری حج با رهبر معظم انقلاب، گفت: دهه حج از امروز شروع می‌شود.

امام جمعه موقت همدان، افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار سفارش کردند زمانی که به سفر حج عازم می‌شوید آن چیزهایی که آنجا است و جاهایی دیگر وجود ندارد را قدر بدانید، مثل کعبه، مسجد الحرام، روضه نبی، قبور ائمه بقیع و فرمودند در آنجا نسبت به قرآن، دعا و توسل حداکثر توجه را داشته باشید.

حجت الاسلام فاضلیان، با اشاره به بارش نزولات آسمانی در این ماه، بیان کرد: با وجود این همه بارش نعمت الهی دیگر عذری برای کسی باقی نمی‌ماند و وضع آب آشامیدنی استان باید بهبود یابد و مسئولان با بهره برداری از این نعمت، مردم را در آسایش قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه امروز فلسطین، مساله اصلی جهان اسلام و جهان بشریت است، ابراز کرد: اسرائیل خجالت نمی‌کشد و دست از جنایت خود بر نمی دارد، بنابراین در کنار کشورهای اسلامی، امروز شاهد هستیم که دانشجویان کشورهای اروپایی، آمریکا، آلمان و فرانسه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته‌اند و حتی دانش آموزان مدارس این کشورها نیز در کنار دانشجویان به پا خواسته‌اند.

امام جمعه موقت همدان، با بیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در برخی از شهرستان‌های کشور از جمله شهرستان ملایر در حال برگزاری است، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مجلس قوی با رأی قوی به دست می‌آید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha