پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ساری

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این استان از حیث میزبانی از امامزادگان در رتبه نخست کشور قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری طی سخنانی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: ۳۹ امامزاده و بقعه شاخص استان مازندران در چنین ایام مبارکی میزبان جشن‌ها و مراسم‌های دهه کرامت هستند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت، کاروان سفیران کریمه از قم و کاروان زیر سایه خورشید از مشهد مقدس در بقاع متبرکه حضور پیدا کرده و به برگزاری جشن می پردازند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران همچنین با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت در بقاع متبرکه این استان، گفت: به مناسبت دهه کرامت ویزیت رایگان در برخی بقاع متبرکه استان با حضور پزشکان عمومی و متخصص انجام می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های مهم و محوری دهه کرامت را برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت امامزادگان عنوان کرد و بیان داشت: استان مازندران از نظر میزبانی از امامزادگان رتبه نخست کشور را دارد و به همین خاطر در ایام پایانی دهه کرامت ۳۱ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار می شود.

حیدری یادآور شد: همایش استانی بزرگداشت امامزادگان مازندران دوشنبه سی و یکم اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیری، مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha