پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1156496
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
از پنج کتاب با رویکرد دانش آموزی رونمایی شد

حوزه/با حضور مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش از مجموعه پنج جلدی کتاب «پرسش و پاسخ های دانش آموزی» به همت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه عصر امروز یکشنبه ۲۳ اردیبشهت در آیین رونمایی از مجموعه پنج جلدی پرسش و پاسخ های دانش آموزی که به همت انتشارات بوستان کتاب منتشر شد ه است، اظهارکرد: بحمدالله طی سالهای اخیر حضور موفق روحانیون در قالب طرح امین، شاغلین فعال در آموزش و پرورش، سرباز طلبه، برخی مربیان پرورشی به صورت میدانی در محیط مدرسه شاهد اثرگذاری ارزشمندی آنان بوده ایم.

وی افزود: در همین راستا به جهت اهمیت موضوع دانش آموزان و دغدغه های فکری آنان اقدام به تألیف یک دوره ۵ جلدی با رویکرد دانش آموزی و متناسب با موضوع آموزش و پرورش منتشر کرده ایم.

اصغری با بیان اینکه حضور فعال در عرصه کودک و نوجوان و به ویژه نگاه به دانش آموزان مطالبه جدی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه می باشد، ادامه داد: در این کتاب که حاوی سؤالات دانش آموزی به صورت خاص می باشد، سعی بر آن داشته ایم که یک تجربه نگاری ویژه پیرامون پرسش های دانش آموزی داشته باشیم که در این خصوص به نکات ارزشمندی دست پیدا کرده ایم.

وی بیان کرد: این مجموعه حاوی نکته نظرات، سؤالات مطرح شده از سوی دانش آموزان در موضوعات مختلف و همچنین پرسش و پاسخ هایی با رده دانش آموزی را مدوّن کنیم و در قالب این مجموعه پنج جلدی امروز عرضه نمائیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha