پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ محمد یزبک، کوتاهی و بی توجهی اعراب در خصوص آنچه در فلسطین اتفاق می افتد و عدم حمایت آن ها از ملّت فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و حضرت صاحب الزمان (عج) که به همت انجمن معارف اسلامی در سالن دکتر یقظان یحفوفی بعلبک برگزار شد، کوتاهی و بی توجهی اعراب در خصوص آنچه در فلسطین اتفاق می افتد و عدم حمایت آن ها از ملّت فلسطین را محکوم کرد.

شیخ یزبک با طرح سؤالی گفت: با توجه به اتفاقاتی که در نوار غزه و فلسطین می گذرد، آیا وجدان آنها تکان نخورده است؟ این ها از دین خود چشم پوشی کردند و حجتی را که اسلام آنها را به آن ملزم کرده و بر آن واجب کرده بود را از دست دادند. آنها آمریکا را حجت خود قرار دادند؛ زیرا آمریکا به وجود آورنده آن هاست.

وی افزود: آنها در برابر کشتار و کشتار کودکان و زنان و نسل کشی در غزه، همه عناصر عزت و جوانمردی را از دست دادند.

رئیس هیئت شرعی حزب الله تصریح کرد: باید قدر کسانی را بدانیم که با وحشی گری و استکبار این دشمن مقابله می کنند و قدر کسانی را که فلسطین را مسلئه خود و سرلوحه کار و راه خود قرار می دهند، بدانیم.

شیخ یزبک از تمام کسانی که از سرتاسر جهان در حمایت از ملت فلسطین و غزه در طوفان آزادگان شرکت کرده و در این راه جانفشانی و فدارکاری می کنند و از تمامی خطوط قرمزی که آمریکا، انگلیس و دیگران تعیین کردند، عبور می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

در بخش دیگر مراسم، "محمد سماحه" مدیرکل "انجمن آموزش دینی" طی سخنانی به برشمردن دستاوردهای این انجمن که پنجاهمین سالگرد تأسیس خود را جشن می گیرد، پرداخت.

در پایان به برندگان مسابقه جوایزی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha