چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
سید محمد آقامیری

حوزه/ استاندار قم با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها باید یک سرباز فداکار در عرصه جهاد تبیین برای رهبر معظم انقلاب باشند، گفت: روابط‌عمومی‌ها جای بهترین و خوش‌فکرترین نیروهای هر دستگاه است؛ بنابراین انتخاب نیروهای متخصص و حرفه‌ای در این حوزه از مهم‌ترین مأموریت‌های یک رئیس دستگاه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد آقامیری در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم که ظهر امروز در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، روابط‌ عمومی را یک فعالیت فوق حرفه‌ای دانست و ابراز کرد: روابط‌عمومی‌ها در تبیین مسائل نقش اساسی دارند و امروز که جهاد تبیین مورد تأکید بیش‌ازپیش مقام معظم رهبری وظیفه سنگینی بر عهده روابط‌عمومی‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی ما به سردمداری آمریکای جنایت‌کار برای هدف مشترک ناکارآمد نشان‌دادن نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند تا مرم را از این نظام ناامید و مأیوس کنند، افزود: مهم‌ترین رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردمی‌بودن و حمایت‌های مردم از آن است؛ ولی بوق‌های تبلیغاتی دشمن بدون وقفه علیه این نظام کار می‌کنند تا مسئولان را در نگاه مردم بی‌اعتبار کنند.

استاندار قم با بیان اینکه در رسانه‌های غرب از جنایات رژیم صهیونیستی که مانند سگ هار به جان مردم غزه افتاده است و جنایت‌های منافقان در ایران که ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند چیزی نمی‌گویند، افزود: مسئولیت امروز رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌های کشور نشان‌دادن پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه کرده است تا در مقابل دشمن که می‌خواهد مردم را از این نظام ناامید کند، مردم به‌نظام و انقلاب امیدوار شوند.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها جای بهترین و خوش‌فکرترین نیروهای هر دستگاه است، گفت: انتخاب نیروهای متخصص و حرفه‌ای در این حوزه از مهم‌ترین مأموریت‌های یک رئیس دستگاه است تا مدیریت رسانه به سمت تحقق اهداف عالی نظام و زنده نکاه داشتن آرمان‌های امام و شهدا حرکت کند.

آقامیری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نظامی است که در حال حاضر در دنیا وجود دارد، افزود: اگر امروز مردم در برخی موارد احساس ناامیدی می‌کنند به‌خاطر این است که ما مسئولان نتوانسته‌ایم خدماتی که صورت‌گرفته را به مردم بگوییم و امید مردم را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها باید یک سرباز فداکار در عرصه جهاد تبیین برای رهبر معظم انقلاب باشند، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما باید در جهت مأیوس کردن دشمن و امیدوار کردن مردم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha