شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
جلسه طلاب چهارمحال و بختیاری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کیوانی گفت: هیچ صفاتی بالاتر و عالی تر از صفت شاکربودن نیست و بدون شاکر بودن، هیچ مقام معنوی نصیب انسان نخواهد شد و باید شاکر چنین مردمی، چنین رهبری و چنین انقلابی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله کیوانی در جلسه طلاب و فضلای استان چهارمحال و بختیاری که در ساختمان طلاب این استان در قم برگزار شد، اظهار داشت: در طول دوران طلبگی هیچ حکم تبلیغی خارج از استان چهارمحال و بختیاری نداشته ام و با اینکه سالیان سال در استان مشغول تبلیغ بوده ام؛ اما در ایام تبلیغات انتخابات که ارتباط مستمر با مردم داشته ام، حقیقتا ارادتم نسبت به مردم استان مضاعف شده است و شاهد صحنه های وصف ناشدنی بوده ام.

وی ابراز داشت: هیچ صفاتی بالاتر و عالی تر از صفت شاکربودن نیست و بدون شاکر بودن، هیچ مقام معنوی نصیب انسان نخواهد شد و باید شاکر چنین مردمی، چنین رهبری و چنین انقلابی بود.

منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نماد مردم پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و بحمدالله همیشه در صحنه های گوناگون حضور فعال داشته اند و شاکر این نعمت هستیم.

شاکر وجود مردمی همچون مردم استان چهارمحال و بختیاری هستیم

حجت الاسلام والمسلمین کیوانی بیان داشت: امروز دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران به برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده و مردم بزرگوار ایران نیز پشت سر ایشان حرکت کرده اند و به این عظمت در جهان رسیده ایم.

منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در پایان اظهار کرد: تأثیر شکر نعمت انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر انقلاب و شکر وجود این مردم از هر دعا و درخواستی بالاتر است.

شاکر وجود مردمی همچون مردم استان چهارمحال و بختیاری هستیم

سید روح الله موسوی، منتخب مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به ایراد سخن پرداخت و گفت: قم خاستگاه انقلاب بوده و قوام انقلاب نیز با حوزه علمیه قم است و مهمترین قدرت این حوزه، قدرت بسیج‌کنندگی آن است.

وی اظهار داشت: دشمنان از زمان فتوای معروف میرزای شیرازی به اهمیت ارتباط علما با مردم پی بردند و از همان زمان با برنامه ریزی هایی که داشتند، تلاش نموده اند تا مردم را از حوزه و علما جدا نمایند.

نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بحمدالله مقام معظم رهبری در طول سالیان متمادی بعد از انقلاب قدرت بسیج‌کنندگی را داشته و دارند که انقلاب را از بحران ها نجات داده اند.

موسوی خاطرنشان ساخت: رهبران دینی در طول تاریخ شیعه دارای قدرت بوده اند، اما برخی از افراد با ایجاد بدبینی، به دنبال دوری مردم از روحانیت می باشند و فضای مجازی نیز به این فضا دامن زده است.

وی بیان داشت: درخواست ما از روحانیت بزرگوار این است که همه باهم با اتحاد و همدلی حول محور حجت الاسلام والمسلمین کیوانی، منتخب مردم جهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری بتوانیم مشکلات استان چهارمحال و بختیاری را مرتفع نماییم.

نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید اولویت اول و آخر ما مردم باشند، چراکه مردم در کشور ما تمام کننده بوده و باید برای آنان خدمت شبانه روزی کرد.

موسوی در پایان گفت: متأسفانه اعتماد عمومی در میان مردم خدشه دار شده و باید این اعتماد به مردم برگرداند و اگر مسئولی مخلصانه برای ملت کار کند، مردم متوجه شده و حتی برای آن مسئول جان هم خواهند داد.

شاکر وجود مردمی همچون مردم استان چهارمحال و بختیاری هستیم

حمیدرضا عزیزی، منتخب مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع طلاب و فضلا گفت: بنده نماینده مردم در مجلس نهم بوده و یکی از بزرگترین کارهایی که در مجلس نهم صورت گرفت، قرارگرفتن 20 درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار دهیاری ها و شهرهای کوچک بوده تا شاهد فضایی زیبا در روستاها و شهرهای کوچک باشیم.

وی اظهار داشت: تصویب طرح تحول سلامت نیز از دیگر مصوبات مجلس نهم بوده که در پی آن، درمانگاه های جدید و خانه های بهداشت و آمبولانس های نو برای شهرکرد خریداری شده است.

نماینده مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ ابراز داشت: نمایندگان مجلس دوازدهم نباید به دنبال طرح های جدید بروند؛ چراکه قانون به اندازه کافی داریم؛ اما برخی از آنان نیازمند اصلاح است و باید به آن پرداخت.

عزیزی خاطرنشان ساخت: اصلاح ناترازی های انرژی، اصلاح ناترازی های نقدینگی و بانکی، اصلاح ناترازی های رفاهی، اصلاح ناترازی های صندوق بازنشستگی و سایر ناترازی ها سبب حرکت کشور خواهد شد و مجلس شورای اسلامی باید به این مسائل مهم کشور بپردازد.

وی بیان داشت: ما در مسئله بودجه های استانی شاهد بی عدالتی نسبت به استان چهارمحال و بختیاری هستیم و توسعه نامتوازن در این استان صورت گرفته و توزیع اعتبارات مناسبی نداریم.

منتخب مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در پایان گفت: حضور پررنگ روحانیت در میدان، سبب ارتقاء فرهنگ شده و اصالت ایرانی-اسلامی ما را تقویت خواهد کرد.

شاکر وجود مردمی همچون مردم استان چهارمحال و بختیاری هستیم

غلامرضا میرزایی، منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: وحدت از نیازهای مهم کشور است و این مسئله در استان چهارمحال و بختیاری نیز از ضروریات می باشد.

وی ابراز داشت: مردم سرمایه اصلی کشور و استان چهارمحال و بختیاری بوده و بحمدالله شاهد حضور مردمی خوب در این استان هستیم و نگاه بلندی نسبت به نظام، انقلاب و ولایت فقیه دارند.

منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز 11 درصد آب کشور از استان چهارمحال و بختیاری بوده و از فرصت های بزرگ این استان مسئله گردشگری است.

میرزایی بیان داشت: حرکت دستگاه های اداری ما کند است و قابل قبول نیست و به عنوان مثال، تلفات جاده ای در استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته 53 درصد افزایش داشته است و مقدار جذب بودجه برای اصلاح جاده ها در این استان، 40 درصد بوده و 60 درصد آن محقق نشده است.

منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اجرای قانون مهمتر از تصویب قانون است و قانون مد و حجاب اسلامی در مجلس هفتم به تصویب رسیده بود، اما اجرای آن دچار مشکل است و باید فکری برای اجرا آن کرد.

شاکر وجود مردمی همچون مردم استان چهارمحال و بختیاری هستیم

راستینه، نماینده مردم شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: ما در یک نقطه بی‌نظیری از تاریخ قرار داشته و مسئولیت تمدن سازی بر عهده ما قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: مایه افتخار ماست که عملیات وعده صادق با همراهی مجلس انقلابی و دولت مردمی، هیمنه پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را در منطقه به سخره گرفت و شکوه و عظمت ایمان و توحید را به جهان مخابره کرد و اراده ملت را نشان داد.

نماینده مردم شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: برای حل مشکل اقتصادی نیز باید اراده ملت شکل بگیرد و به جوانان اعتماد کرد و نگاهی به خارج از کشور نداشت.

راستینه بیان داشت: ما راهی جز اصلاح ساختارهای اقتصادی نداریم و بحمدالله قانون های خوبی در این راستا در مجلس دوازدهم داشته ایم و شاهد خروجی مناسب آن در مسائل اقتصادی کشور خواهیم بود.

وی اظهار داشت: آینده به شدت امیدوار و روشنی پیش روی ماست و تردید نداریم که با این سیاست گذاری و هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت مردمی گره ها باز خواهد شد.

نماینده مردم شهرکرد، سامان، بن و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز اراده اجرای قانونی همچون قانون عفاف و حجاب در کشور وجود ندارد و عفاف و حجاب مرز تمدنی ماست و مطالبه اصلی جامعه دینی، حفظ این مرز تمدنی است.

شاکر وجود مردمی همچون مردم استان چهارمحال و بختیاری هستیم

حجت الاسلام موسوی از فضلای استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اظهار داشت: تقوای سیاسی و تقوای اجتماعی از مهمترین شاخصه های یک مسئول در جمهوری اسلامی است و سربلندی آن مسئول در بزنگاه های خاص از خروجی های تقوای اوست.

وی ابراز داشت: استان چهارمحال و بختیاری از مشکلات زیادی برخوردار است که البته بخشی از مشکلات برطرف شده؛ اما همچنان دارای مشکلاتی هستیم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

شاکر وجود مردمی همچون مردم استان چهارمحال و بختیاری هستیم

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام نظرپور، نماینده طلاب و فضلا به ایراد سخن پرداخت و گفت: از حضور پرشور مردم این استان در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کمال تقدیر و تشکر را داریم که حماسه آفریدند.

وی ابراز داشت: بحمدالله نماینده ای از خود استان برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب شده که مایه افتخار ماست و امیدواریم نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی نیز تلاش بیشتری برای ارتقاء استان داشته باشند.

نماینده طلاب و فضلا خاطرنشان ساخت: دیدار مردم استان چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب از انتظارات ماست که امیدواریم نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری این مسئله را پیگیری نمایند.

حجت الاسلام نظرپور در پایان بیان داشت: توجه به منافع ملی استان چهارمحال و بختیاری، استفاده از افراد توانمند انقلابی برای پست های گوناگون، پیگیری مسئله آب استان، حمایت از طرح های فرهنگی و ... از انتظارات ما از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha