شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1157501
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
ابوالفضل هندویان، سفیر مدرسه سازی کشور

حوزه/دبیر بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز این عرصه خطیر را ترک نخواهند کرد و تا زنده اند مدرسه می سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابوالفضل هندویان، سفیر مدرسه سازی کشور طی سخنانی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم در سالن اجتماعات شهدای آموزش و پرورش اردوگاه ۱۵ خرداد با بیان آماری از مدرسه سازی خیرین در قم اظهار کرد: همچنان که آموزش و پرورش به تربیت و ساختن انسان ها می پردازد، خیرین مدرسه ساز هم با ساختن مدرسه، زمینه را برای این مهم فراهم می کنند.

وی با اشاره به شعر «مال در ایثار اگر گردد تلف/ از درون صد زندگی آرد به بار» گفت: امیدواریم همه مردم و مسئولان همچنان دست در دست یکدیگر، برای آبادانی و پیشرفت کشور همت کنیم و دست از کوشش برنداریم.

هندویان همچنین تاکید کرد: اگرچه در ظاهر گفته می شود که انسان نمی تواند مال خود را به آن دنیا ببرد؛ اما در حقیقت خیران با گره گشایی از کار مردم و انجام کارهایی مانند مدرسه سازی، مال خود را به آن دنیا منتقل می کنند.

وی در ادامه به شعر «بهتر از صد باغ خرما وقف کردن بعد مرگ/ دانه خرما به دست خویش اهدا کردن است» توجه داد و ابراز امیدواری کرد همه خیران در دوران حیات خود، توفیق مدرسه سازی پیدا کنند.

دبیر جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم در پایان تصریح کرد: ما خیران مدرسه ساز تا زنده ایم؛ مدرسه می سازیم و به حضور در این عرصه افتخار می کنیم.

لازم به ذکر است بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم با شعار «خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی» با حضور مسئولان ملی و استانی و از جمله آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم، حجت الله الماسی معاون وزیر آموزش و پرورش و مجید عبداللهی معاون رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در اردوگاه دانش آموزی شهدای ۱۵ خرداد دیار کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha