یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر / دیدار رئیس جمهور با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تسلیت شهادت رئیس جمهور، او را نمونه بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی خواند که و مواضع آگاهانه و توأم با حریتش در سراسر جهان مایۀ عزت و سربلندی امت اسلام گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حضرت آیت الله مکارم شیرازی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون

خبر حادثۀ دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان (رحمة الله علیهم) موجب تأسف و تألم شدید گردید.

ایشان در سال های طولانی و در عرصه های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی ننمود. وی نمونۀ بارز از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایۀ عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهد برد.

اینجانب این ضایعۀ جانکاه را به مردم عزیز و خصوصاً به خانواده و بستگان ایشان و مسئولین کشوری و لشکری تسلیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال حشر او را با اولیای طاهرینش و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت دارم.

لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولین پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد، إن‌شاءالله.

از درگاه ربوبی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران را خواهانم.

والسلام علیکم و رحمة الله
قم – ناصر مکارم شیرازی
31/اردیبهشت/1403

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کردسوادکوه IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    شهادتت مبارک آقای شهید جمهور