دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
خوزستان

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در پیامی، شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی را در سانحه روز گذشته، تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی طاهر در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان وی را در سانحه روز گذشته، تسلیت گفت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ(حج/۵۸)


عروج ملکوتی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حضرت آیت الله رئیسی مایه‌ تألم حوزه علمیه خواهران خوزستان است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.

این نظام مقدس همواره با همین مجاهدت‌های خالصانه مردان خدا، در دل‌ها ریشه دوانده است. از جمله این مردان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «رئیس جمهور محترم و مغتنم» جمهوری اسلامی ایران بود که ولایت مدارانه تلاش کرد تا این مرز و بوم پرافتخار، سربلندتر از گذشته و بیش از پیش به قله نزدیک شود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن عرض تسلیت عروج ملکوتی این سرباز ولایت و مرد خدمت، که به درستی، مصداق آیه یادشده می باشد، خدمت حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، خانواده محترم آن عالم مجاهد و بازماندگان ایشان و نیز مردم ولایتمدار و شهید پرور کشورمان، برای آن رئیس جمهور محبوب و مردمی و البته همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد از جمله آیت الله آل هاشم، نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha