چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
شیخ حمید صفار هرندی نماینده رهبر انقلاب در سوریه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حمید صفار هرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه طی پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حمید صفار هرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر کرد.

ترجمه متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

الیوم تُفتَحُ أبوابُ علّیّینَ لاستقبال الوافد الکریم، ویستبشر الشهداء الأبرارُ بهِ وبمن معه من صَحبٍ کرامٍ قَضَوا مخلصین فی سبیل الله والأمة.

جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، خادمی مخلص و وفادار به اسلام محمدی اصیل و مکتب امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) را بدرقه می‌کند. این شهیدِ جهادی و مخلص و همراهان وی از هیچ خدمتی برای ملت شریف ایران، آزادگان و مستضعفان عالم کوتاهی نکردند.

خداوند متعال مزد خدمات شهید آیت الله رییسی (رحمة الله علیه) به مردم و دین را در سالروز ولادت امام رضا (علیه السلام) به وی که سال‌ها خادم در سِمَت تولیت حرم مطهر امام هشتم (علیه السلام) بود و به همراهان او (رحمة الله علیهم) عنایت کرده و آنان را به این مقام شامخ شهادت نائل کرد.

پیام تسلیت نماینده آیت الله خامنه‌ای در سوریه در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

جمهوری اسلامی ایران همواره بهترینِ مسئولان خود را بدون هیچگونه بخلی و با سخاوتمندی برای شهادت در راه حق فدا کرده است؛ این شهدا باعث قدرت، توفیق و اقتدار روز افزون ایران اسلامی شده‌اند. جمهوری اسلامی ایران پیوسته چهره‌های جدید جهادی که طلایه‌داران صداقت، سخت‌کوشی و خدمت به بشریت بوده‌اند به جهانیان معرفی کرده است. همگی یقین داریم که خداوند متعال این نظام ایمانی عظیم را حفظ خواهد کرد و آن را تا زمان تحویل پرچم به صاحب عصر و زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از گزندها مصون خواهد داشت.

از صمیم قلب تسلیت صادقانه خود را خدمت امام خامنه‌ای (دام ظله)، محور مقاومت، خانواده رئیس جمهور شهید و خانواده شهدای همراه وی که در مسیر حق گام بر می‌داشتند عرض می‌کنم، و از خداوند منان می‌خواهم که اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی پایدار بوده و این کشور را از هر گونه آسیبی حفظ کند. همچنین برای رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (حفظه الله) سنگر حق و پشتوانه مجاهدان امت اسلامی به خصوص مبارزان عزیز فلسطینی آرزوی سلامتی دارم.

وإنا لله وإنا إلیه راجعون

شیخ حمید صفار هرندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha