چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه

حوزه/ ارومیان گفت: ایمان و امید، تلاش شبانه‌روزی، مردم‌داری، خدمتگذاری صادقانه و خالصانه ، مسئولی متعهد و مخلص،  خستگی ناپذیری، خضوع و مردم داری، گره گشایی تصویر نابی است که از رئیس‌جمهور به یاد خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، زهرا ارومیان عصر دوشنبه در مراسم عزاداری شهدای حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری که در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه صاحب الزمان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای اظهار داشت: ما با گریه و غم عمیق، به مناسبت شهادت رئیس جمهور عزیزو هیات همراهش دور هم حاضر شده‌ایم. و این مراسم تسکین قلبی بر دل های بی قرار است.

وی ادامه داد: ایمان و امید، تلاش شبانه‌روزی، مردم‌داری، خدمتگذاری صادقانه و خالصانه ، مسئولی متعهد و مخلص، خستگی ناپذیری، خضوع و مردم داری، گره گشایی تصویر نابی است که از رئیس‌جمهور به یاد خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی تصریح کرد: غم از دست دادن خادمین ملت که از جان و مال و آبروی خود برای اعتلای کشور تلاش می کردند بسیار سخت و جانگاه است و همین جاست که وجود صبر و استقامت باید تجلی پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: صبر، آن نیروی درونی که ما را قادر می‌سازد تا در برابر آزمایش‌های سخت زندگی پابرجا بمانیم. استقامت، قدرتی است که با آن می‌توانیم با چالش‌ها و ضربه‌های زندگی روبرو شویم ،اینجاست که باید از صبر حضرت زینب کبری سلام الله علیها الگو بگیریم که چگونه در مقابل آن واقعه عظیم ایستادگی کرد و وقتی از او درباره واقعه کربلا پرسیدند؛ فرمود: چیزی جز زیبایی ندیدم.

ارومیان گفت: در ساعات اولیه شهادت و از دست دادن رئیس جمهور عزیزمان قرار داریم ، صبر و استقامت بیش از همیشه ضروری است. باید به خاطر بیاوریم که این زمان‌ها فقط برای آزمایش ماست . باید با ایمان و امید به آینده،با الهام از استقامت رهبری پیش برویم.

وی تصریح کرد: توصیه ما به طلاب این است که همه با هم به این مصیبت مقابله کنید.، زیرا در این لحظات سخت، همبستگی و همدلی ما تیری بر چشم دشمنان انقلاب است. هرچند که درد و غم درونی ما را لبریز شده است، اما برای مقابله با آن به ایمانتان پایبند بمانید و با صبر و استقامت پیش رو بروید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha