یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دبیر ستاد همکاریها شهادت رئیس جمهور وهمراهان شهیدش تسلیت گفت

حوزه/ معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان پیام تسلیتی صادر کرد گه متن این پیام به این شرح است:

بِسْمِ رب الشهدا و الصدیقین

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا" (احزاب-۲۳)

مجاهدان خدا، خوبانی هستند که اهل خدمتند و خادمان خاص ، مسیر خدمتشان به خدا ختم میشود. رئیسی، رئیس جمهور محبوب ما خدمت به مردم کشور ،خدمت به صلح و آرامش منطقه و خدمت به زائران امام رضا علیه السلام را در کارنامه خدمتی خود داشت. خاطره های خوش خدمتی رئیس جمهور و جمعی از خدمت گزاران مردمی به عنوان شهید خدمت در ذهن ها خواهد ماند.

سرما و بوران عصر ۳۰ اردیبهشت ورزقان منطقه خشن کوهستانی بر گرمای خدمت رسانی جمعی از خدمت گزاران رده بالا غلبه کرد و خدمت یک رئیس جمهور، یک وزیر، یک امام جمعه، یک استاندار و یک پاسدار که همه نماد خوش خدمتی و اخلاص کاری بودند را به پایان رسانید و به الگو و اسطوره خدمت خستگی ناپذیر تبدیل کرد و به مصداق «ان الله یحب المحسنین» محبوب خدا و مردم شدند.

معاونت قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، این ضایعه اسف بار را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب و امت شهید پرور ایران اسلامی ،تسلیت عرض می نماید و در سایه الطاف قرآن و اهل بیت علیهم السلام و تدبیر رهبر حکیم و مجاهدت علمداران انقلابی اعلام میداریم، مسیر خدمت همچنان باز است.

معاونت قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل

جامعه قرآنی عصر استان اردبیل

کارگروه قرآن وعترت قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا(س)

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha