شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
محلات

حوزه / حجت‌الاسلام میرزایی گفت: شهید رئیسی مدیری در تراز انقلاب اسلامی و الگوی مدیریت اسلامی و همسو با مکتب حاج قاسم و ادامه دهنده راه او بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام هادی میرزایی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهانش که در شهر محلات برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته مسایل و دشواری‌ها و سختی‌های بسیاری از سر گذرانده است، اظهار داشت: شهید رئیسی، همراه با مسئولان برای خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور سفر می‌کرد تا مشکلات نقاط دورافتاده را برطرف کند و از این طریق به تحکیم پایه‌های نظام اسلامی بپردازد.

وی افزود: رئیس جمهور، با قدرت در سازمان ملل، قرآن و تصویر شهید سلیمانی را بر دست گرفت و اینگونه محکم و استوار از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کرد و مشیت الهی در این بود که وی را در زمان خدمت از ما بگیرد.

وی با اشاره به اخلاص رئیس جمهور، گفت: ساده زیستی رئیس جمهور و خانواده‌اش برای همه آشکار بود و دوست و دشمن به این مساله اذعان داشتند.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: شهید رئیسی مدیری در تراز انقلاب اسلامی و الگوی مدیریت اسلامی و همسو با مکتب حاج قاسم و ادامه دهنده راه او بود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید، به سادگی از کنایه‌ها و تهمت‌ها به خود گذشت تا زمان خود را صرف خدمت به مردم و نه پاسخگویی به این افراد کند.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان مرکزی تصریح کرد: شهید رئیسی علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات کمبود منابع خزانه و جبران بدهی‌های گذشته، در صحنه بین‌الملل نیز به دفاع از نظام و آرمان‌های غزه می‌پرداخت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha