شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
شرف ادلین

تهیه‌کننده سینما گفت: در تشییع پیکر شهید جمهور و همراهانش بار دیگر دنیا متوجه عظمت ملت ایران شد و دریافت هیچ یک از فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای موجب نمی‌شود مردم ایران از حمایت خود از انقلاب دست بردارند.

محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه شهید رئیسی را الگویی برای مدیران کشور دانست و گفت: شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش یک ضایعه بزرگ برای کشورمان محسوب می‌شود. ایشان فردی مخلص و مردمی بود که تمام تلاشش را برای آسایش مردم انجام داد. شهید رئیسی را به واقع باید سید شهیدان اهل خدمت دانست.

وی افزود: مردم با حضورشان در تشیع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی نشان دادند قدر عزیزان خود را می‌دانند زیرا دریافتند رئیس جمهور شهید به گونه‌ای زندگی کرد که رضایت خداوند در آن بود. سیره شهید جمهور باید الگویی برای مسئولان کشوری باشد به ویژه رئیس جمهورهایی که در آینده مشغول خدمت می‌شوند.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: سینما و تلویزیون باید سیره شهدای خدمت را در آثار نمایشی و تلویزیونی تصویر کند. این امر نیز باید با زبان هنری انجام شود البته منظور تنها ساخت کارهایی با محوریت زندگی این بزرگان نیست بلکه دستاوردهای آنها در زمان خدمتشان هم می‌تواند سوژه کارهای نمایشی باشد.

شرف‌الدین با بیان اینکه تشیع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش در دنیا مثال زدنی است، گفت: در کشورمان تشیع پیکر حضرت امام(ره) و سردار سلیمانی چشم جهانیان را خیره کرد. در تشییع پیکر شهید جمهور و همراهانش بار دیگر دنیا متوجه عظمت ملت ایران شد و دریافت هیچ یک از فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای موجب نمی‌شود مردم ایران از حمایت خود از انقلاب دست بردارند.

وی در انتهای سخنانش تاکید کرد: در عرصه هنر تاثیر فرهنگی شهید جمهور به وضوح مشخص بود. برای مثال در جشنواره سال گذشته ما نمود فیلم‌های انقلابی را به روشنی شاهد بودیم. امیدوارم ادامه سیاست‌های شهید رئیسی را در عرصه فرهنگ و هنر به جدیت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha