یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ

حوزه/ قاسمی با بیان این که شهید رئیسی نماد و اسوه تقوا، شجاعت، مقاومت و مهر و عطوفت و فداکاری و تلاش بی وقفه وی در جهت حل مشکلات مردم بی نظیر بود، گفت: اخلاص و ادب و تواضع این مرد بزرگ باید الگوی همه جوانمردان جهان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مژگان قاسمی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ برگزار شد، اظهار داشت: رئیس جمهور شهید ما برای ما فقط رئیس جمهور نبود بلکه میوه دل، نور چشم و نقطه امید ما و مرد مبارزه و جهاد و کار شبانه روزی بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی نماد و اسوه تقوا، شجاعت ،مقاومت و مهر و عطوفت و فداکاری بود. تلاش بی وقفه وی در جهت حل مشکلات مردم بی نظیر بود.اخلاص و ادب و تواضع این مرد بزرگ باید الگوی همه جوانمردان جهان شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شاهین دژ خاطرنشان کرد: شهید رئیسی لحظه ای از منویات ولی زمانش پا فراتر ننهاد و لحظه ای در جهت حل مشکلات کشور از پای ننشست.امیدواریم شهادت این مرد بزرگ و همراهانش بیش از پیش درخت انقلاب اسلامی ما را آبیاری کرده و کشورمان همچنان از مسیر پیشرفت باز نایستد.

وی گفت: وظیفه ای که هم اکنون به دوش همه مردم علی الخصوص طلاب می باشد این است که با جهاد تبیین و روشنگری مردم را به بصیرت دعوت کرده و انسانهای صالح و شایسته و دلسوز و فداکار نظام و ولایت را به مردم بشناسانند که در این صورت است که تنها می توان بخشی از دین مان را به سید محرومان رئیس جمهور شهیدمان ادا کنیم.

قاسمی افزود: ما امروز وظیفه ای بس سنگین به دوش داریم باید تلاش کنیم تا مکر دشمنان نتواند نور بصیرت را در ملت ایران خاموش کند. مردم باید به گوش باشند انتخابی درست و با بصیرت می تواند ریل پیشرفت کشور را بیش از پیش به حرکت دراورد و این میسر نیست جز در سایه شناخت و انتخاب آگاهانه.

وی در پایان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم برای شادی روح سید عزیزمان قدمی برداریم و اگر می‌خواهیم برای ولی فقیه مان سربازی کنیم باید یک انتخاب اصلح که مولفه های تقوا و ولایت مداری و شجاعت و عطوفت و فداکاری را داشته باشد داشته باشیم انتخابی آگاهانه و با بصیرت فردی که مصداق کامل اشداء علی الکفار و رحماء بینهم باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha