یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
دفتر یادبود واتیکان

حوزه/ سُفرا و دیپلمات‌های کشورهای مختلف پس از حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در واتیکان ضمن تسلیت و ادای احترام، دفتر یادبود شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را امضا کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تعدادی از سُفرای کشورهای مختلف پس از حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در واتیکان ضمن تسلیت و ادای احترام دفتر یادبود شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را امضا کردند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در واتیکان با گشودن دفتر یادبودی به مناسبت شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه و شهدای خدمت، از روز چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ پذیرای شخصیت‌های بین المللی برای ابراز همردردی و تسلیت می‌باشد.

حضور سفرای کشورهای مختلف در واتیکان برای امضای دفتر یادبود شهید رئیسی

به دنبال این اقدام، سفرایی از کشورهای روسیه، ژاپن، جمهوری آذربایجان، مجارستان، فرانسه، صربستان، یونان، موناکو ، هندوراس، کویت، عراق، کامرون، کوبا، نیجریه، ونزوئلا، جمهوری دومنیکن، بورکینافاسو، بولیوی، کاردار فلسطین، رئیس آکادمی بین‌المللی مریم‌شناسی، رئیس کاریتا پلتیکا و رؤسای برخی انجمن‌ها و مراکز دینی و اسلامی، جهت امضای دفتر یادبود سفارت که به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امورخارجه و هیئت همراه و شهدای خدمت گشوده شده بود، در محل سفارت حضور یافته و از طرف دولت و کشور متبوعشان به سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان این ضایعه اسفناک را تسلیت گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha