یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همان راهی را رفت که شهیدان رجایی و بهشتی و حاج قاسم سلیمانی در پیش گرفتند بنابراین می‌توان از ایشان به عنوان شهید خدمت یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه در سخنانی ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش اظهار داشت: شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همواره در مسیر خدمت به ملت و نظام قرار داشتند و سرانجام در راه خدمت جان خود را فدای سربلندی و آبادانی ایران نمود.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همان راهی را رفت که شهیدان رجایی و بهشتی و حاج قاسم سلیمانی در پیش گرفتند بنابراین می‌توان از ایشان به عنوان شهید خدمت نام برد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دارای صفات برجسته و بارزی بودند که از این میان می‌توان به مردمی بودن و تعهد و تواضع و پیگیری مشکلات مردم اشاره داشت.

وی اضافه کرد: این شهید هرگز به خود اجازه نداد که از اتاق کارش مدیریت کشور را انجام دهد بلکه همواره در سفر به استان‌های کشور به ویژه مناطق محروم بودند که بهترین نمونه آن سفر هیئت دولت و شخص شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سه دوره به استان کردستان می‌باشد.

ماموستا خدایی عنوان داشت: امیدواریم رئیس جمهوری که در آینده نزدیک قصد دارد جای شهید حجت الاسلام والمسلمین قرار بگیرد، شخصی باشد که راه ایشان را ادامه دهد و خدمت به مردم ایران از اولویت‌های وی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha